Com està a punt d'iniciar-se la temporada d'esquí de muntanya i per a poder incorporar aquesta modalitat trote-extremista a la nostra web, necessitaríem algunes fotos, així que ja sabeu, enviar-les a leo_genia@yahoo.es .
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
1 comentaris:
Leo, són curses d'esquí de muntanya no de fons.
Ara en busco i t'envio fotos.
Publica un comentari a l'entrada