Per aquells que no teniu ganes de córrer 42 km per la muntanya, aquí teniu una cursa molt diferent, ETERNAL RUNNING, el pròxim diumenge 16 de desembre a Igualada, sembla HUMOR AMARILLO, banzaiiiiiiiiiii !!!!
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia

8 comentaris:
Me quedo con las peleas de barro de tias!!
ara mateix corro a apuntar-me...
Enric...cobardica...¡¡¡si te apuntas tu me apunto yo!!!
Enric i Ramon, vengaaaa!!! a veure si hi ha collons!
a mi estas cosas me excitant tantoooooooooooooo
Ramon que jo m'apuntoooooo !!!
Avisa'm quan facis l'inscripció.
Ei Leo d'aixo has de video eeeh!!!
Diuen que fotarà un fred de collons !!!!!!
Ramon, naltros anirem a buscar la samarreta i a la butifarrada i que corri son pareeeee !!!!
Publica un comentari a l'entrada