
El proper divendres 9, és l'últim dia per enviar la teva "baby-foto" !!!
Si no envies la teva "baby-foto" no podras participar en el joc !!!
Animat !!!
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
2 comentaris:
Hola troteros:
espavileu ha enviar les fotos de quan hereu petits, que aixo ja dura massa i començo a tenir ganes de jugar, espavileuuuuuu
Hay premio!!
Publica un comentari a l'entrada