Aquí tenim unes fotos de l'expedició que el Joanto i el Ricard van fer la passada primavera a Groënlandia.
FOTOS GROËNLANDIA
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
2 comentaris:
Quina enveja!!!
Molt guapes les fotos.
una passada quina canya de paisatges...quina enveja sobretot amb aquesta calor
Publica un comentari a l'entrada