ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
Trote-Extrem is wearing Ocean Dancer | Designed for Blogger by Template-Godown
5 comentaris:
És que no parem,eh???
D'aquí a poc fins i tot els del corasón vindran a saber de nosaltres!!!
Ahir vaig saber que s'ha mort l'Antonio Vega, de Nacha Pop. La veritat és que no en se res ni d'ell, ni gairebé del grup (tret del poblet que hi ha anant cap a Benavarri...eh Enric???), però LA CHICA DE AYER és una de les meves cançons preferides.
Osti Joanjo es que aquest tio havia tingut una vida una mica "agitada" tot i les cançons "tostons" que composava
Be senyors avui ja tornem a casa, aixo ja s acavat, ja tenim ganes de veures a tots.
Gracies a tots, i gracies per penjar aquestes entrades.
Ens veiem aviat!!
una abracada a tothom!!!
... fa molts anys que era "diabètic"...
D'acord amb el David, pop pastel... el día que la palmi el Julián de Siniestro em sabrá més greu ;-)
D.E.P
Publica un comentari a l'entrada