
Els nostres amics ens envien notícies des del Caucas. El divendres dormen al Refugi de Barrels, preparant l'atac al cim que serà el dissabte. Esperem que aconsegueixin el seu objectiu!!!
Si els hi voleu donar ànims aquí hi ha el Bloc Expedició Elbrus 2009
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
1 comentaris:
Be nomes de veure la afoto se me refreda la cafetera.
Coneixament i sempre andavant...
Que vaigi tot bé, quan estiguey alla dalt saludeu amb la ma, a vore si us veig.
Fins aviat.
Publica un comentari a l'entrada