diumenge, d’octubre 17, 2010

parte del equipo médico habitual-entreno setmana

El que está de pega "hasta" amb els collons ensopega:
El dimecres a la nit me vaig prendre l’antibiòtic com me va recomanar el Joanjo ja que la ferida estava infectada, a la matinada me’n vaig anar a Urgències perque no podia dormir del mal que me feia la cama, me van confirmar que estava infectat i me van donar antiinflamatoris mes potents i antibiòtics per un cavall, me van comentar que si tenia febre hi tornés, me’n vaig anar a treballar, al dinar me vaig posar el termòmetre i el que pensava: tenia dècimes. No vaig anar a treballar i vaig fer la migdiada; em torno a prendre la temperatura i tinc més febre, torno anar a urgències me comenten que s'ha d'obrir una mica i netejar-ho, em fan anàlisis de sang i me comenten que m'haig d’esperar, que tardaran una mica a fer-m'ho. Em tornen a cridar preparen la cama, l’instrumental i comencen a treure punts i al veure el tema els treuen tots, comencen a apretar la cama i a pressionar per tot arreu per que surti tot (varen baixar tots els santets en fila india i marcant el pas, hasta vaig resar en arameu...me vaig cagar en tot) a tot això sense anestesia.
Conclusió : tinc la ferida oberta amb un drenatge per que vagi traient tota l’infecció, cada dos dies me tenen que curar a l’hospital, avui he anat a buscar la baixa i em pronostiquen uns 10 dies de repòs...
La família esta acollonida per que no em veuen 10 dies més sense córrer. Quan pugui vindre a veure’s....
Aquesta foto d'abaix reflecteix el que ha aixafat el JordiBe darrerament:

ENTRENAMENT (cedit amablement pel nostre míster "COIX I TULLIDO"):
Dilluns:TE+Fartlek (6-4-2-4-6)+TD+EO Els que han fet UTSM 30-40' TR+estiraments.Cementiri+coves+Baixada Toni+darrere Llorito+Font del llorito+cementiri. 19h CN Tarraco.Frontal + Aigua
Dimarts:Flexions + peses extremitats superiors o Bici o Nedar
Dimecres:TE+Series aerobic 4X2000+2' repos+TD+EO Me gusta colel el FALO temps de referencia 9:00 a 8:20. 19h Miracle,Pulsometre.
Dijous: Flexions + peses extremitats inferiors o Bici o Nedar
Divendres: TE+Canvis de ritme 6' rapids + 4' recup+TD+EO. Cementiri+coves+tunel+creuar autopista+ pista del gas+urbanitzacio+ cami fins al pont de l'autopista+boscos baixada opreneta+budallera+nastic+rabassada+antibes.19h CN Tarraco. Frontal + Aigua
Dissabte
Diumenge: Tirada llarga 1:30' a ritme constant temps ref: 4:50-4:20. Sense desnivell

10 comentaris:

Ricard ha dit...

Hostia Jordi, quina mala sort! Anims!!! segur que et recuperes avans, ja veuras...

Joanjo ha dit...

Jordi! si passes una foto de l'estat de la teva cama la canviaré i la posaré enlloc del "pastel" que hi ha ara.

Recupera't i fes bondat!!!!!!!!

Davidph ha dit...

Animo Jordi!!!, y a cuidarse para recuperarte lo mas pronto posible.

Josep ha dit...

Anims Jordi
amb temps i paciencia tot pasa
las experiencies conten
i no está de més la sabiesa
al entreno i falta algo...
ejercicis d`equilibri
Mira que et podies posar primer del trofeu del trote i la cages.
Recuperat

david p ha dit...

Molts ànims Jordi!!

La foto és lo que has xafat o lo que et surt de la cama quant l'apreten?...

joanto ha dit...

Paciencia Jordi, no vulguis tenir presa, que qui corre no sempre arriva mes aviat. Això a vegades vol temps i jo no correria fins que estugui ben curat.
Salutacions des de W11

Anònim ha dit...

Hola Jordi
anims que cada dia que passa et falta menys, però ho has de tenir bé. ja veuràs que aquest repòs també és bo, el descans també és entreno i quan tornis en tindras mes ganes i tot,a ra a fer bondat i a recuperar-te aviat.
salut i anims!
robert tarragó

cafeteraa man... ha dit...

Ara estic retrobant una vida reposada, en la que ting temps per fer coses que tens atrasades per manca de temps, deleitarme lleigint, escolta musica, un altre historia,també te el seu encant o es que el trobes per que no pots fer gaire cosa mes quan estas al sofa amb la cama aixecada...
Quan de temps durare amb aquesta cursa de resistencia?
Sempre hasta l'arribada.

torrente ha dit...

Hazte unas pajillas !!!!

torrente ha dit...

Hazte unas pajillas !!!!