
El Joan i l'Olga ens envien dues fotos del nou Trotero, en Pol. On són les Trabuco???
MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!
ULTRA TRAIL TORLA ORDESA
-
Aunque hasta hace escasas fechas, la gran cantidad de nieve que todavía
cubría alguna de las partes más delicadas del recorrido y mientras la
organizació...
Fa 1 dia
11 comentaris:
quina monada de nen!!
guapíssim!!!
enhorabona!!
moltes felicitats !!!!
Enhorabona, parella!
Es monissim....!, veien una coseta aixi tan petita m' animaria i tot a tindre un ara mateix.... però va ser que no... Enhorabona parella
oh cielos que horror!
és Pol Mu!!!! Enhorabona, cracks
Felicitats nois
Muchas felicidades.
Ya tenemos un atleta más!!!
Moltes Felicitats i disfruteu
d'aquests moments, val la pena.
Moltes Felicitats parella.
Moltes felicitats Joan i Olga, i que ho disfruteu moltissim.
Darwin?????? qui era? el de la teoria de la ovulacio?
Publica un comentari a l'entrada