dimarts, de juny 21, 2005

Porra Duatló Vall d'Aneu.

Vols guanyar uns centimets per fer unes birretes al bar? Aposta per el teu guanyador a la duatló de la vall d'Aneu.

Envía a aquesta notícia el teu podi Trote-Extrem (els tres primers classificats), solament es tindrà en compte el primer classificat, en cas d'empat es tindrà en compte qui encerti el segon i el tercer. Taula resum porra.


Inscrits a la duatló:

Jaume G.
Toni F.
Joanjo B.
Jaume B.
Josep Maria B.
Josep C.
Eugènia F.
Leo R.
JoanBo
Ana V.

Jaume B. responsable de recollir els diners. 1 € per aposta.

S'estableix com data límit el DIJOUS 30 per a l'acceptació d'apostes.

32 comentaris:

Anònim ha dit...

1. Joanjo B.
2. Toni F.
3. Jaume G.

Anònim ha dit...

Com que no tinc padrina, jo crec que guanyare jo, es que si jo no confio em mi, ja m'esplicaras qui ho fara.
1.- Jaume G. (el pinxassos)
2.- Toni (vaig a atacar)
3.- Josep C. (2X(Ironman))

Trote-Extrem ha dit...

Ho sento Jaume no se cony he tocat pero a desaparegut el teu missatge.

Per ficar el teu nom click en "otros" i desprès ficas el teu nom. Em Sembla que t'has donat d'alta en blogger ¿?.

Anònim ha dit...

Companys el Leo es guarda una carta amagada, diu que encara no sap si anira a competir o anira de comparasa amb la dona, ...que es desideixi.

Anònim ha dit...

En principi la meva intenció es fer la pujada i el correr amb l'Eugènia i fer "a saco" la baixada amb BTT.

Anònim ha dit...

Jo aposto
1) Pel Toni si no es perd
2) Pel Jaume G. si punxa

Anònim ha dit...

ups... vull dir si no punxa

Anònim ha dit...

Fins a l'últim dia no em dicidiré per la porra.Crec que hi poden haver sorpreses; i una pot ser el Leo.El Jaume G té pneumàtic de darrere nou...però NO el de davant!!!també pot punxar!I en Toni ahir el vaig veure cansat!Ja veurem!

Anònim ha dit...

Jaumet, un no pot fiar-se d'un gat vell com el Toni...cansat, ja. Aixó es diu guerra psicològica !!!

A més em sembla que els veterans es van a entrenar el recorregut de BTT, tindran por ? je, je.

Jo sorpresa ??? La meva única possibilitat es que el recorregut de BTT sigui el més brut possible, sino no tinc res a pelar.

Anònim ha dit...

Ja us esteu picant, a veure qui la te mes grossa!!! si despres aneu tots junts o derrera el papa no sigui que us perdeu. Jo aposto per:

-Jaume G. (per la cuenta que le trae).
-Josep C. Atra que te novia ha de deixar el pavello ben alt.
-Toni F. Que malgrat vagi per terra segur que anira a mort.

Anònim ha dit...

Per mi vale, pero la gent que es defineixi, no valen condicionants, el que ha fet l'enric, es una aposta o dos?, us heu de mullar!!, vinga animeu-vos, que no pendre represalies.

Anònim ha dit...

A veure si no passa res de estrany punxades,caigudes etc aquest serà el ordre d'arribada:

Jaume Garroset
Josep Cendrós
Familia Barriach

Anònim ha dit...

Vinga que no es molt difícil de entendre..3 posicions i 3 noms, si es molt fàcil.

Anònim ha dit...

Aquesta tarda, farem entrenament d'agilitat mental, que poder omplir les dades de la porra, ja que sembla que es molt dificil d'entendre, si no ho aconseguim per aquest duatlo, potser ja esterem preparats per fer-ho a la seguent, anims!!!. S'ha de fer treballar la neurona, que la pobre la tenim adormida.
Avui es l'aniversari del jaumet, per molts anys.

Anònim ha dit...

Qui de vosaltres prefereix el primer títol de "FANTASMA"?

Anònim ha dit...

Jooooo !!! Em deixaràs fer-te un "susto" per la nit ?

Em sembla que lo d'anar de comparsa no li ha fet gaire gràcia a la simpatiquísima Eugènia ;)

Veig que aixó de la porra no es mou...Jaume ja vas explica bé ahir com funciona?

Anònim ha dit...

Retiro l-ho de anar de comparsa, sem va escriure sense pensar.
Leo falten dos participans de la duatlo, en JoanBo. y la Ana V., per que els apuntis a la porra.
Aquests nois van faltar a clase el dia que explicaven com es feien les porres, per que els hi explico i fan com el Homer Simpson, que et diuen que si pero estan pensant en una altra cosa (o en res).
Al menys em sembla que algu a pagat, que ja es algo.

Anònim ha dit...

Oido cocina.

Ara mateix m'estic barallant amb el photoshop per a penjar les fotos del ral·li, si si falten les del RXT.

Anònim ha dit...

Avui me he enterart que 2 corredors galactics faran la Duatló son el Michel i el Lluis Buscail. Aquestos 2 son una altra historia?

Anònim ha dit...

Sóc una persona que m'agrada anar a lo segur; per això el meu vot goes to... un petit moment...
1. JAUME GARROSSET !!! ehhhhhhh
2. TONI FERRE..........
and
3.JOSEP Mª BENAVENT
i la cosa estic segur que anirà molt apretada.

Anònim ha dit...

Com la meva primera porra no es correcte paso a modifar-la:

Jaume Garroset
Josep Cendros
Jaume Barriach

ara als tres us dic,aneu miran cap enrera que segú que vinc jo, jejejejeje, a veure si ara us la pegareu de tant de mirar enrera.

Anònim ha dit...

Ey, cracks... per complertar la meva porra (a la tarda et pago, Jaume B) li donaré un vot de confiança al Leo, que m'han dit que baixa com un autèntic malalt...
Així que...
1) Toni (agafa un GPS)
2) Jaume (plastifíca-te-la bé... la roda...)
3) Leo (Baixadinho)

Anònim ha dit...

"ja són un clàssic"

1er. Toni ferré
2n. Jaume Garroset
3er. Josep Cendros


1ª Eugènia i Anna (superwomen)

Anònim ha dit...

Me cago en cony, hi ha noms que es repeteixen més que l'all, on està el risc...

Com encara no s'ha complert el termini establert puc canviar d'aposta ? Porfa, porfa.

Anònim ha dit...

Com que el cagat del Leo sempre prefereix anar de guardaespatlles de la dona el meu vot és el següent:
1 Toni
2 Cendrós
3 Garrosset

Anònim ha dit...

Juas, juas, juas....

Anònim ha dit...

Per fi m'he decidit:
1.-Josep Mª Benavent(la cabra de Tivissa)
2.-Jaume Garrosset(si us plau no punxis)
3.-Toni(segueix les marques i no et perdis)
Ens veiem aquesta tarda!!

Anònim ha dit...

Si el Jaume G sempre punxa,el Toni es perd o cau iel Josep C està mes cansat que mai per raons obvies.
The Winners seràn:
1.Leo
2.Eugenia
3.Josep Maria B
Ala,1 euro a pendre pel sac!

Anònim ha dit...

Gràcies cuqui, per la confiança, la meva tàctica és, lligar una corda a la bici del Toni per a fer la pujadeta, corrent em fotaran una minutada, però espero recuperar-la en la baixada.

Si, si hi ha entrenos que maten...

Anònim ha dit...

uola companys!!!
com diu la dita: mes val tard ke mai!!
i vet aquí el meu pronostic:

1. Jaume G. (ke segur ke punxa)

2. Toni F. (ke segur ke ataca i es perd)

3. The Barriachs brothers (ke no es un grup de blues però tenen possibilitats)

Anònim ha dit...

Oigamos la voz de los supertacañones...estimat amic david, veig que no vas estar a la classe que va donar el nostre mestre Jaume, llevat que els Barri amb bici vagin amb tandem i corrent agafats d'una corda no podem acceptar Barriach Brothers com resposta correcta...entenent que l'ona de calor que sofrim pot afectar seriosament el funcionament del nostre cervell, et donem tot el dia d'avui perquè donis una resposta correcta.

Anònim ha dit...

uola novament!!
després de la pressió popular a la que he estat sotmés durant aquesta tarda i amb el beneplàcit dels supertac.. cambío la meva predició per a la 3ª position de la graella d´arribada i perque els brothers no s´enfadin entre ells dono tal possició al Josep María B.

doncs apa sort per a tots

A10