dimecres, de juliol 27, 2005

El corresponsal en terres australs

Avui estem a Bariloche, avans la elit del esqui venia aqui per seguir esquiant durant l'epoca de l'estiu ja que aixo es com una especie de Viella, pero amb un llac al devant del poble de uns 100 Km. d'ample, una pasada.
Aprofiteu per entrenar fort ja que jo hem faig un fart de caminar cada dia. Leo saps d'alguna cursa que es faigi a l'argentina, es per apuntar-me ja que ja tinc el mono.

Amb la calda que fot per aqui !! quina enveja !!!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jaume he trobat aixó
4 Cross Country Balsa a Balsa, no queda molt clar quin cony de dia es la cursa, a la web hi ha un telèfon.

Anònim ha dit...

òs pedreta!!! jaume, Berna i Laura em voleu a mi de motxila, de sac, d'espelma, del que volgueu , però mi voleu? quina enveja més gran em doneu!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Eugènia !!!! Que agafaràs un refredat a la biblio i no podrem anar a estrenar els pants ni les sabatilles per la Esplu !!!!!!

Anònim ha dit...

jo... t'anava a demanar que abans de marxar de vacances em posesis com a recordman de la Galarleiz... però acabo de veure que el mamon del Barilcohe... va fer el 2002 4:09'... 25 meny que jo... (era unaltre recorregut, eh...)
En fin... bones vacances...

Anònim ha dit...

Ok !! Tens raó m'havia oblidat, el teu rècord és el que conta ja que partim des d'aquest any. Ara em poso.

Anònim ha dit...

ja ta.

Anònim ha dit...

Gràcies, Leo... a veure si passant per recordman follo...

Anònim ha dit...

Jo follo sense ser recordman !!!follo con fatatas...
PENÓS!!! DEMANO PERDÓ