dimecres, de setembre 21, 2005

25.09.05. Triatlo Popular Ciutat de Tarragona

Per tots aquells que vulguin fer-se una capbussada a la platja del Miracle, una passejada amb BTT fins el Pont del Diable i correr una mica per el Port Esportiu i la carretera del Faro.

Inscripcions: Namaste 10 €, o el mateix dia de la cursa 13 €.

RESULTATS

Classificació Trote-extrem:

  1. Jordi B. 1:10:35
  2. Xavi L. 1:10:40
  3. Leo 1:12:56
  4. Joanjo B. 1:14:55
  5. David P. 1:16:07
  6. Cuqui 1:25:19
  7. Jaume B. 1:30:56

Els punts per la classificació Trote-Extrem, es donaràn després de la reunió de la direcció d'aquesta tarda al gym.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo espero aconseguir el meu primer puntet.

Anònim ha dit...

Home, és clar que el conseguiràs!! Aquest any començaré amb la natació, encara que ja he començat aquest estiu però no m'ha servit de res, m'ofego i m'ofego.....

Anònim ha dit...

ja et recordes d'on es el C.N. Tarraco ??? no crec que t'ho trobis per les muntanyes de Poblet....

Anònim ha dit...

Que pasa, que no us dona temps de discutir a casa?

Anònim ha dit...

Ho sento per qüestions familiars em perdre la Triatló de Tarragona ,ara que anava bé en bici i que el Barriach Broders no hi van ,sobre tot el joanjo que es com una pesadilla ,ultimament a les curses sempre el tinc darrera pegat al cul es com una llaga.

Anònim ha dit...

Aniré tot solet ???

Toni et perds l'oportunitat de sumar dos punts preciosos i empataries amb el Papa.

Anònim ha dit...

Tinc un dubte...a la triatló van el Jordi Bondia, el Cuqui i no sé qui més del Tarraco, tambè puntuan o no son trote-extrem adictes ???

Oigamos la voz de los supertacañones...

Anònim ha dit...

home... tothom que vulgui,no...
jo crec que qualsevol crack que hagi entrenat almenys un cop amb nosaltres sirve, no?

Anònim ha dit...

Per entrar a la llista, s'ha de demanar per escrit a la nostra pagina web, aixis sabrem qui la llegeix i quins no, i haver vingut a entrenar amb nosaltres amb serta asiduitat.
Que us sembla?

Anònim ha dit...

Perfecte.

Anònim ha dit...

Leo,jo també vaig a la triatlo, però aniré de trankis perque vaig amb una amiga.

Anònim ha dit...

Jaume B, no aniràs de tranquis perque jo també hi vaig i aixó et picarà.
Per mi de puta mare si vas de tranqui perque jo volia un puntet més però si poden ser dos millor, je je.
Senyors jurats: Anar a veure el Seguici Popular sencer també puntua?? Es que ja l'he vist tres cops!!
Ens veiem al Triatló!!

Anònim ha dit...

Jo al final també m'animo a la triatló. Axí que hi hauran bofetades un altre cop.
David, si encara en tens ganes, repeteixen el seguici popular cada hora a Més TV. Ànims i que no sigui res!

Anònim ha dit...

Aquesta cursa no se si hauria de puntuar, ja que ha sigut manipulada per uns quants, ja que es va dir des de un principi que no es feia, i a ultima hora us veu apuntar tot un plegat de gent.
Aixo es jugar brut, el Toni i jo mateix que som els principals perjudicats, farem una impugnacio al reglament general en el apartat de curses, seccio inscripcions a ultima hora, epigraf II, III i la subdirectriu 56a.23, ja que te una doble interpretacio subjectiva.
Que lo sepais!!! Listillos!!!.

Anònim ha dit...

Aixó, tots els punts de tothom per al Leo, que es l'únic que va dir que la feia.

Anònim ha dit...

Doncs per la mateixa norma, proposo la impugnació de totes les curses amb bicicleta o aigua!!!
Ji,ji, encara no hem començat i ja estem discutint... ayyyy diumengeeee

Anònim ha dit...

Jo he sentit que diumenge anirem de traaaaankis per agafar punts, dic fons.

Anònim ha dit...

Per que ningu s'escapi aquest diumenge anirem lligats.

Anònim ha dit...

Qui es el Papa?
Ah.Si hem doneu punts els hi cediré al Jaume G.per que no impugni res.

Anònim ha dit...

Eps Cuqui, en casa avorrit????
Papa=Jaume G.