dimecres, de setembre 28, 2005

Trofeiu Trote-Extrem.

Benvulguts Extrem-adictes,

S'ha decidit que per saber qui puntua o no a la classificació i no hagi conflictes de cap mena es farà una llista d'aquells que vulguin participar.Com que la finalitat de tot aixó és anar a sopar tots junts a final d'any (el que s'ha de fer per anar a sopar i agafar un bon pelutasso) el guanyador serà convidat.Per aixó s'ha creat un pot comunitari (el jurat popular no te un duro) en el qual s'haurà de dipositar 5 euros, els quals serviran pel premi i si sobra, seràn per unes cerveses per tots.Dipositant aquest 5 euros entrareu a formar part de la classificació i a més rebreu un carnet personalitzat de Trote-adictes.Si algú te alguna idea més que la exposi.

Salutacions,Jurat Popular Trofeiu Trote-Extrem

Veure Normes Trofeiu TROTE-EXTREM

29 comentaris:

Anònim ha dit...

Mireu per si mi deixat algú o per si sobra algú.

Llistat provisional Trote-extrem adictes

David Canes
David Palos
Edu Rubianes
Enric Aguila
Eugenia Fossas
Gregori Sanchez
Jaume Barriach
Jaume Garrosset
Joan Muñoz
Joan Borreguero
Joanjo Barriach
Joanto Gebelli
Jordi Berga
Jordi Bondia
Josep Mª. Benavent
Josep Mª. Maixe
Leo Rodriguez
Manel Puertas
Ramon
Ricard Avila
Toni Ferre

Anònim ha dit...

Hola Jaume G. i a tots! una petita puntualització (és que sóc molt quisquillosa), el meu nom porta accent obert a la "e", és a la "e" del mig, Eugènia.
Una altra cosa, que passssa amb mi?? jo puntúo, no puntúo, tindré "sempre" premi per a ser l'única noia o no tindré "mai" premi per no haver cap altre noia, bueno Jaumet i tots, penseu-vos-ho i m'ho expliqueu....

Anònim ha dit...

Aquesta web és com un vici, això és millor que el Cantinflas o Martes 13, jo donaré el primer premi al primer que digui més ximpleries en menys espai i temps recorregut, ja ja , cada dia les dieu més bones, ara no em provoqueu que jo puc ser la més basta de tots els trote-extrem adictes!!! ja ja

Anònim ha dit...

Eugènia: ja has guanyat el trofeig "noies". El premi es un sopar a pagar entre totes les participants. Com que el repte el tens superat et faig dues propostes:
1) Participa en el trofeig masculí
2) Busca 50 noies més per que participin activament de les nostres activitats...

Anònim ha dit...

Ey, cracks... Aguila-RRRRR
falta la errrrrrrrrreeeee

Anònim ha dit...

La questio era que si falta o sobra algú, no sobre el meu catala, i no em toqueu mes els collons.
Eugenia, penseu tú, el que tú diguis ja estara bé.

Anònim ha dit...

Jaume, no rectificarem més el teu català, però sí l'alemany!És HERR direktor. Her és "ella" en anglès; i HERR és "ell" en alemany!
Aufidersen!!! (em penso que s'escriu així!)

Anònim ha dit...

Aneusen tots a cagar.(i ja se questa mal escrit).

Anònim ha dit...

Eps quin mono...porto tot el putu dia sense ADSL, quin avorriment..

I si t'equivoques torna a començar...Softcatala

Anònim ha dit...

*Mireu *per si el meu *deixat *algú o *per si sobra *algú. *Llistat provisional Trot-*extrem *adictes

Aixo es com ha traduit el corrector de softcatala, les meves dues primeres linies del primer comentari (no se que es pitjor)

Anònim ha dit...

S'ha d'escriure en castellà

Anònim ha dit...

No es un corrector, es un traductor, si vols un corrector ortogràfic en català per al Word, tinc els arxius (no se on, peró els tinc).

Anònim ha dit...

Ho sento, ja ja ja ja ja, HERR Direktor no era la meva intenció ficar-me amb el teu català, no sabia que donaria tant eko, es que sino hem dic Eujjenia, i és clar com pots comprendre no m'agrada!
Enric: gràcies per les dues propostes però si participo amb valtros no tindré mai trofeio, i si haig d'esperar a aconseguir un grup de 50 noies em sortiran almorranes.

Anònim ha dit...

HERR Direktor: ets punyetero eh? m'acabo d'adonar que l'has tornat a escriure sense accent, ja et trobaré!

Anònim ha dit...

Si nomes us fixeu en com estan escrites les paraules, no sabreu que diuen.

Provervi xines del segle II a.d.

Anònim ha dit...

Podem posar una nova norma en el sistema de puntuació...qui faci faltes se li resten punts!!!

Anònim ha dit...

M'han portat aquesta tarda el kit de l'ADSL, amb router inalàmbric, un munt de cables, un CD d'instal.lació, etc...PERÒ NO SÉ INSTALAR-HO !!! MERDA!!! HELP!!! SOS!!! (és que no es pot ser bo en tot!!!)

Anònim ha dit...

Senyors :

VAYA PUTA MERDA D'APARTAT DE TROFEIU TROTE-EXTREM.

Si el que voleu és no pagar el 5 euros ho dieu i ja està i deixeu-se de tanta polla del català.

El que heu de fer es espavilar en inscriures a la classifiació, que arribarà el Nadal i l'únic que menjarà el guanyador seràn unes olives i mitja birra calenta.

Au pos, no feu emprenyar al Jurat Popular.

I tu Eugèèèèènia, no enmerdis més la troca, bé de fet el jurat està decidint si tu pots formar part o no de la llista perquè... perquè... DONA = PROBLEMES.
(sóm un cabrons).

Bé, a quedat tot clar oi???

Salutac..... que us donguin pel sac

Jurat Popular Trofeiu Trote-Extrem

Anònim ha dit...

Collons!!! l'autoanomenat jurat popular comença a agafar tics feixistes !!!
proposo crear un grup d'oposició a la direcció actual!

"VIVA LA REVOLUCIÓN"
"HASTA LA VICTORIA SIEMPRE"

Anònim ha dit...

Com que veig que la llista es correcte (ningu a dit res ni a favor ni encontra), ja es definitiva, pero s'acceptaran noves incorporacions.
Si us sembla be, el dia 10 d'octubre es tanca el plaç per a fer el pagament, qui no haigi pagat ja no puntuara aquest any.
Fare un escrit a cada un de la llista amb un petit resum del tema "trofeiu Trote-extrem", i aixis ho sabra tot-hom, donant tambe la adreça de la web.
Vale???.

Anònim ha dit...

Jo habia pensat en fer un cartell per penjar en el Tàrraco, peró no tinc temps....Coneixeu a cap venedor de temps ???

Anònim ha dit...

Si algú el coneix, jo li compro tres o quatre minuts, per baixar d'1:20'!

Anònim ha dit...

El trofeio esta molt be, jo solament proposo establir dos o tres curses representatives per tal de que tots hi participem i almenys fem ambient, mes puntacions, etc..., o sigui unes cites inaludibles, ja que com sabeu molt amant de les curses no soc i aixi m'obligo, vale, la direccio del trofeio?

Anònim ha dit...

El usuario anonimo soc jo, el Ricard de Reus.

Anònim ha dit...

Escolteu una cosa,jo crec que hauriem de parlar a partir de quina prova puntua,si a partir de la del puigmal o Vall Nord o a partir de les curses d'estiu, o a partir del gener o si a partir de l'any passat o des del dia en que es vam coneixer o des del dia que encara no ens coneixiem o des del dia que vam començar a donar els primers passos.Com ho veieu?

Anònim ha dit...

jo crec que, com a prova, només hauria de puntuar la duatló de bellmunt

Anònim ha dit...

Per puntuar en el trofeiu, crec que falta posar les dates de inici i fi, jo proposu que puntuin totes les curses en les que ha participat algun trote-adicte en qualsevol modalitat i sempre que i haigi una clasificacio per temps, a partir de l'u de juliol i fins el 31 de desembre. Ja farem un altrem trofeiu a l'estiu. Que vos sembla??.

Anònim ha dit...

Jo estic d'acord amb la proposta del papa Jaume.

Anònim ha dit...

segueixo pensant que aquest any només puntuï la duatlo de bellmunt...