dilluns, de novembre 28, 2005

08/09.12.05. Sortida hivernal BTT

El papa propossa....

"Aprofitant l'exes d'alcohol d'el dinar post-mitja, vem concluir l'apat amb una proposta de sortida per els dies 8 i 9 de desembre per repetir (aquest cop, hivernal)la ruta amb BTT, RibaRoja-120Km.-RibaRoja, els no privilegiats s'han de demanar el dia 9 divendres de festa, o posar-se "malalts". Quant sapiga els que som intentare tornar a reservar en el mateix hotel, animeu-vos. "

...i els trote-extrems dispossen...

12 comentaris:

Anònim ha dit...

tete gran s'apunta (como no)

Anònim ha dit...

La propera mitja, quina es? Vilanova del 18 de desembre (puntuable).
i despres la sant silbester del 31 (tambe puntuable), aixo encara no ha acabat.
Encara puc remuntar la credibilitat.

Anònim ha dit...

Mitja Marató 04.12.05. Més Info

Anònim ha dit...

je, je volia dir Mataró.

Anònim ha dit...

Una cursa per a frikis, frikis:

11.12.05 Eternal running

Anònim ha dit...

Per cert, ho sento Jaume, pero no me la juego, jo no m'apunto a Ribaroja, ahir vaig fer spinning i el putu peu encara em fa més mal. Només em queden els ferros i la piscina...

Anònim ha dit...

Tallata'l!!!....el peu.

Anònim ha dit...

am-pu-ta-ció!!!!

Anònim ha dit...

a la tarda et vinc a buscar

Anònim ha dit...

Jaumet:He parlat amb el David P. i ens fan un 2x1, mira un peu menys a fer massatges.

am-pu-ta-cio: ke-te-den-pol-cu-lo.

Al de la dalla (guadaña): porta unes birretes....

Anònim ha dit...

Ei!!! hem podrieu explicar una miqueta la sortida en BTT del dies 8 i 9, es que si m'ho puc montar vindria, pero he de negociar horaris, hora que marxem i hora prevista de tornar el divendres i aquestes cosses que pregunten les parelles. Gracies papa.

Anònim ha dit...

no vindré a riba roja, vé Nadal i haig d'estalviar....