dimecres, de desembre 14, 2005

Platja Llarga i Bosc de la Marquesa Versus Don Dinero i Don Ciment

Enviat per l'Enric.

"m'han passat informació sobre el projecte que els especuladors que s'estan enriquint a costa dels tarragonins tenen pensat per la platjallarga. Ara que ve NADAL, la volen deixar estil miracle i amb cotxes arribant fins el bosc. Està condemnada, perque la notícia me l'envia l'Innombrable, però en aquesta web hi han models de cartes, etc. per enviar a la Ministra i a la Conselleria de Medi Ambient de la Genialitat.

Si van parar Terres Cavades, perque no això???

http://www.moviments.net/platjallarga/

Creus que ho pots penjar? Vull dir... és un tema una mica "polític"...però, en el fons... ens estan destroçant un circuit d'entrenament...
Tu mateix
Siyusun,
Enric

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Me hierve la sangre....

Anònim ha dit...

De fet van parar Terres Cavades; però només per un temps. Ja veureu com d'aquí pocs anys començaran a construir-hi (quan acabin de fer tot el tema del Corte Inglés i la part de darrera de Joan XXIII).

I si no consegueixen el permisos "legalment" per edificar al bosc de la marquesa, CASUALMENT hi haurà un incedinci d'origen desconegut, etc...

Anònim ha dit...

si, l'incendi serà per NADAL

Anònim ha dit...

Pos eso...me hierve la sangre, per desfogar-me una mica.

Anònim ha dit...

Enric sort que no t'has pillat la casa a Boscos finalment!

Anònim ha dit...

Joder, Leo, el poeta del pueblo!!!

Collonut!!!
La pensas publicar??

Anònim ha dit...

Molt bé Leo!!!T'ha sortit de conya!!!Estic amb tu!!!

Anònim ha dit...

joer Leo, si aixó que et deus prendre ho venguessis els divendres a la nit al Port esportiu et faries d'or.

Anònim ha dit...

pues dosis de paciencia, muuucha paciencia....

Anònim ha dit...

A mi no em bull la sang.
A mi me la sua com a tots els polítics.
És més penso fer-me del partit que calgui, xuclar-la a qui sigi, traicionar als meus amics i mentir a tot déu per poder tenir una part del pastís per a mí i els meus.
Amb aixó comprarè una caseta al pirineu i farè veure que gaudeixo per explicar-ho als demés i engrexar el meu Ego mentres menjo i cardo com els conills.

Naxo Vidal, el vividor.

Anònim ha dit...

Ei Naxo Vidal perquè no et deixes veure????? ah per cert tens amics?

Anònim ha dit...

Al Leo lo que li passa és que està fins els collons d'escoltar com renego desde que vaig aterrissar en aquesta town!

Anònim ha dit...

No se on posar-ho, així és que:

A dia 15/12/05, hi han 1820 inscrits a l'ultratrail del montblanc

Anònim ha dit...

òstiaaa! i potser m'hi acabaré apuntant jo i tot, haig d'estrenar les trabukko!