dissabte, de gener 28, 2006

RESSACA POST-SOPAR T-X


Bon dia a tothom....

M'acabo d'aixecar, per sort no tinc ressaca matinera, content i orgullós per que Leo-Genia, vam aguantar fins a tumbar a tothom, llàstima que això no puntuï per que haguéssim fet mogollón de punts.

A banda de la complicada distribució dels comensals, el sopar va estar molt bé, bon ví, bon menjar (gràcies Enric i ànims) i bona companyia.

Tots ens vam quedar amb les ganes d'escolta un discurs del nostre campió Toni, desprès els més agoserats vam anar a ballar una mica al Totem, bé no tots, alguns només aguantàvem la barra...

Esperem que aquest bon rotllo continuï.......gràcies a tots.

PD: No sé si a la foto es veu gaire, però aquest matí nevava a Tarragona.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Uns dels triomfadors del sopar van ser els calçotets del David P. i sinó que li preguntin a l’amo de Els Arcs, que ell segur que se’n recorda.....

Anònim ha dit...

Tot molt bé. Com sempre, vam deixar el nom de trote-extrem ben amunt !!!

Anònim ha dit...

A nosaltres ens ha despertat ma filla a les dotze, tot cridant que staba nevant, i ja ens veus a tots corrent per anar al carrer a fer fotos, pero maldicion, no tinc maquina de fer afotus (me la vaig vendre), aixis donç agafem les "antigues" reflex i cap el carrer que fa fred, pero avanç varem tenir que anar a comprar una cosa que es posa dins de la maquina per guardar les fotos, total que quant ho hem tingut tot preparat a acabat de nevar, jo vaja manera de començar el dia.

Anònim ha dit...

Va estar de puta mare, jo ja estic bé sense resaca, clar que avui ja es diumenge...quantes hores he dormit!!? Per cert, avui esteu entrenant??
Ens veiem demà. Visca el trote-extrem!!

Anònim ha dit...

Ei, sóc el tiet! gràcies pel clauer i recordeu que els últims seran els primers......pero crec que em tindrieu que haver donat un puntet per cada "aparició" que he fet per la nit a mig camí. salut!

Anònim ha dit...

sí sí però tots vau marxar molt d'hora de la disco.....els millors sempre som els últims!! per cert em van fotre la bufanda a la disco, no la té pas ningú?

Anònim ha dit...

Ho vam passar super bé,alguns ja no va arrivar a la disco, i aquest que diuen que van ser el ultims nosaltres no els van veure a la pista. Que estaben fent barra fixa?.Nosaltres varem cremar totes les calories acumulades en el sopar (sobre tot al postre xoxolata).
Esperem que la proxima vegada ningú se escaqueigi de la disco es necesari coneixer tots el estils de vall.La cordinació i el ritme es molt important a la hora de corre.

Anònim ha dit...

a mi em convideu a uns cubates i ballo el que faci falta...

Anònim ha dit...

La gent gran per fer-nos pasar la resaca vostra, vem anar a fer un parell d'horetes al trote el diumenge al mati, per tornar a fer gana.

Anònim ha dit...

doncs jo tornaria a sopar el sopar en condicions més sèries, de tant riure no vaig disfrutar-lo gens!

Anònim ha dit...

Ei!!! el sopar va estar collonut, vam quedar tips, tots teniem una mica de por de les cantitats, i a mes vam riure moltissim amb les nostres converses serioses i profundes, l'Eugenia i l'Anna se'n van enterar dels atributs dels membres del trote-extrem, ens tenen fitxats de cintura en avall, i si l'eugenia hagues insistit una miqueta mes , al sortir ens baixem els pantalons i tot. Al proxim no hem d'oblidar de convidar a les noves incorporacions femenines del trote-extrem, diuen que no els hi vam comentar????

Anònim ha dit...

no vull incorporacions femenines però sí de masculines!