dilluns, de març 20, 2006

18.03.06. I DUATLO x EQUIPS T-X.


Be ja està fet, desprès de mesos preparant amb molta il·lusió aquest duatló, esperem que hagueu passat un dissabte divertit, sabem que hi han coses a millorar (tema senyalització, Eugènia com quasi sempre tenies raó, havien d'haver ficat més cintes), però crec que en línies generals tothom ha gaudit de les muntanyes, del menjar i la companyia…

Moltes gràcies a tots.
Leo i Eugènia.

PD: Ja estem rumiant el circuit del pròxim duatló !!!

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Tenim petis problemes a l'hora de donar la classificació final, hem de parlar amb la direcció per que a mi em surt com a segona parella Josep m&m / Enric A.

Temps oficiosos:

1.Quico M./Joan M: 1:52:30
2.Josep M&M/Enric A.: 2:02:27
3.Jaume B./David C.: 2:02:50
4.Jaume G./Oscar: 2:05:26
5.Eugènia/Josep M.B.: 2:08:07
6.Toni F./Reyes V.: 2:10:10
7.Joanjo B./Maria C.: 2:30:55
8.Leo R./Conchi: 2:31:23
9.Jordi B./Ramón Q.: 3:24:50
10.David Pe./David Pa.: 3:24:50

Anònim ha dit...

Tot collonut, i per arrodonir-ho una bona calçotada!!!

Anònim ha dit...

Enric!!!! Però no haviem quedat el segons!!!!????

Tot i que ja esta be, estar entre les 10 primeres parelles... no?

Anònim ha dit...

Perdó m'he fet la pitxa un lio...ja està corregit

Anònim ha dit...

Gràcies, Leo i Eugènia per tot l'esforç que hi vau fotre... fue realmente divertido!!!

Anònim ha dit...

Leo i Eu FELICITATS!
Va estar de puta mare.
La meva parella ja arrivat o encara pedaleja?

Anònim ha dit...

Moltes gràcies als organitzadors(Leo i Eugènia),va estar tot molt bé!!També gràcies a les dues galetes principe...eh Leo?

Anònim ha dit...

Gràcies nois,

Tambè donar les gràcies a Josep M&M, que va acompanyar-me a treure les cintes (no se qui va ser el simpàtic que va fer els putos nusos) ...i als reporters gràfics, pròximament pejarem les fotos.

Anònim ha dit...

Nota aclaratoria: Després de parlar amb Jaumet, Queden prohibides les conyes amb les cintes i/o qualsevol marca o senyalització que ens trobem per aquests camins de Deu (o de qui siguin)!!!

Anònim ha dit...

Classificació I DUATLO x EQUIPS T-X

Anònim ha dit...

o sigui, que no puc dir que ahir, tornant de fer l'ultraentreno Tarraco-Gatohome-Tarraco vam veure una cinta i vam dir... "hòsties, igual teníem que passar per aquí..."
Doncs si no es pot, no ho diré

Anònim ha dit...

je, je, je, ja comença el catxondeiu....

He penjat quatre fotos, demà més.

Anònim ha dit...

Valio LA PENA perderse con vo sotros.Felicita als encarregats de tot el muntatge.Visca le trote -extrem.

Anònim ha dit...

gràcies gràcies, no es mereixen

Anònim ha dit...

i per si argú no ho sap....encara que el David Pe. no s'hagués perdut jo el vaig adelantar als plans i us asseguro que a la baixada per les trialeres no madelanta ni que pinxi la roda, així que jo no hagués sigut la ultima de BTT com tots pensàveu..

Anònim ha dit...

noooo usuario anònimo noooo... volia dir...em falta autostima

Anònim ha dit...

Tambe podem donar les gracies a la parella de cronometradores, ja que sense elles encara ens estariem barallant per saber els temps que vem fer.
Tambe a les seves respectives parelles.
Tambe a la gent que volia venir pero no la vem deixar.
A tot el public asistent, i a les animadores i animadors.
Als caçadors que van anar a caçar aquell dia a un altre lloc, per recomenacions de l'organitzacio de la duatlo.
A tots .... i a tu!.

Anònim ha dit...

L'enhorabona a tots els participants i sobretot als organitzadors,però tinc que dir que malgrat tot i oferir 30 EUROS si es perdia la Conchi,ningú de vosaltres a sigut el valent/a, i encara la tinc per casa.

Anònim ha dit...

Hostia que falto jo, com no felicitats a tots els que han currat per que es faigi aquesta duatló.
Felcititats a tots-es per participar .
L'any que ve aniré en comte de no tornar-me a perdre i mira que mentre baixava ho vaig pensa que em perdria ostiaaaaaa.

Anònim ha dit...

Cuqui, jo ho vaig intentar però es va donar conte...

Anònim ha dit...

Gracies David,ets un amic.

Anònim ha dit...

Jo tambe felicito a tothom per l'iniciativa, als organitzadors,participans,cronometradores, als que sempre es perden a la muntanya que sempre son els mateixos... la proxima no me la perdo...(sempre dic el mateix i mira), es que m'havia de portar be a casa.

Cuqui es que a la teva dona li tenim por!!!

Anònim ha dit...

jo li tinc por a LES dones

Anònim ha dit...

Tens enveija?
¿Te quieres perder conmigo?
¡guaaaaoooooo'

Anònim ha dit...

Jo no puc ser menys. Felicitats, moltes felicitats. Ha estat una jornada fantàstica; i això, que no hi havia una samarreta de regal commemorativa. És compensible i perdonable, no hi havia esponsor. Tot arribarà, això té més futur que la treba d'ETA. Repeteixo: Congratulations!