dimarts, de novembre 14, 2006

Entreno 13-19 Nov.

Dilluns: reconstrucció de parts damnificades. TS (Trote Suau) repetint, a la inversa, el circuit de divendres (35-40 minuts)
Dimarts: 6-8 km TSP.
Dimecres: enreno egipcio: pirámide 2-4-6-8-6-4-2 amb 2' de rec al trote entre repeticions (a patir!!!).
Dijous: 6-9 km TSP.
Divendres:Test 2 x 6000 amb 2' rec. Si, 2'! NOTA: he de calcular els temps de les sèries segons una plantilla que he de localitzar. Próximamente en sus pantallas.
Dissabte: 6-8 km TSP.
Diumenge: calentament i 1 hora ben ràpida... a patir una mica, home! (opció: Mitja Marató de Zaragoza + Nàstic... algú s'anima???)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Diumenge:
- Cursa de 10km a Vilanova de la Barca (Lleida), i és GRATIX!!!
http://www.corredors.es/index_memorial_cat.htm

Anònim ha dit...

BUUAAAHHH!BUAHHH!!!! M'HAN PROHIBIT EL COLA-CAO!!!!BUAHHH!! I LA COCA-COLA BUAAHHH!!!!!!!!

Anònim ha dit...

FOTAT

Anònim ha dit...

Enric, jo t'acompanyare quan el Nastic jugui al Nou Camp i facin la mitja de Barcelona.

Anònim ha dit...

... al News Camp només hi vaig per pixar-m'hi i cagar-m'hi...

Anònim ha dit...

A on? al lavabo o al mig de la gespa?

Anònim ha dit...

no a LAPORTA del camp

Anònim ha dit...

Que n'aprenguin!!!