divendres, de novembre 24, 2006

Gasherbrum, la muntanya resplendent.


Enviat per David P.

Bon dia a tothom, com que demà per molts de vosaltres serà un dia de descans i reflexió per fer la mitja, us demano un petit favor a tots aquells que tingueu ADSL i l'Emule, que us baixeu de l'Emule la peli Gasherbrum la muntanya resplendent, es el documental que vam fer per l'Expedició del 2003.
La idea és poderla compartir a tothom i així veure com s'escampa arreu del mon. De moment som poquets els que la tenim per aixó us demano paciencia perque costa uns dies en baixar-se.
Ja em direu qui pot i ho vol fer per anar donant preferencia a l'Emule. Moltes gràcies a tots i que us vagi bé la mitja.

Per veure el trailer de la pel.lícula clickeu aquí

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Guaauuuuu !!!

Anònim ha dit...

David ja ha baixat el 100%

Anònim ha dit...

bueno, espero que algú m'ho ensenyi perquè no m'ho vull perdre!

Anònim ha dit...

Guay Ricard! Si pots tenir-lo unes setmanetes millor que millor.

Gràcies Leo.

Anònim ha dit...

OK David, el temps que faci falta, ei!!! per la resta de troteros,la peli esta molt be i el David es va fotre una currada tan aqui com filmant per alla.

Anònim ha dit...

Hola. A mi solo me falta el 40%, pero para poder terminarla de bajar necesito que la dejeis en la burra y vuestros pc conectados. Ya que ultimamente no tira.

Adeu!!!

Anònim ha dit...

Oscar, jo tinc el pc tot el dia conectat, en tot cas diguem el teu Nick i et buscaré i et donaré preferència. Tingues paciència i descansa molt que el diumenge...tendrás mucha PRESION!!