dimecres, de març 07, 2007

Trote-Extrem's Horn

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Easy to do !!!!

A los videofilos...si penjeu els videos al Google-video.

-.Entrar en Google-video i penjar el video (fins aqui ja sabeu com fer-lo).

-.Click al boto "Correo Electrónico-Blog".

-.Click "Integrar html".
-.Apareix un codi html, copiar-lo ( Ctrl+C).
-.Crear una nova entrada al blog.
-.Click en "Edición HTML" i pegar codi (Ctrl+V).
-. Publicar entrada, i ja esta penjat el video !!!!

Anònim ha dit...

David Pa., t'he enviat una invitació per poder publicar al Blog.

Anònim ha dit...

Joanjo..el teu prova de pujar-lo tu, ok ?

Anònim ha dit...

Una canya de video.
La musica molt encertada, com li agrada al Ricard.

Anònim ha dit...

Gràcies Leo, si que funciona.
Jo ho vaig provar fa temps però no m'anava, ara he canviat la nova versió del blogger, potser era per aixó que no funcionava?

Tan és, ara també el tinc penjat al meu blog, gràcies.

Joanjo, avui no puc baixar a entrenar, però si puc em paso per xerrar una estona. Et portaré el Pinnacle, Sr Joanjo Lucas.

Anònim ha dit...

Ok, jo arribaré just a les 19.00 més o menys. Si has de pujar expressament no cal vinguis! Ja me'l passaràs un altre dia.

Anònim ha dit...

D'acord Joanjo.

Leo, ara ja puc publicar al teu blog, però el que no ser és com fas lo de les "curses, quedades, entrenaments, etc.." ja m'explicaràs.

Anònim ha dit...

Quan escrius una noticia, al cantó de sota a la dreta hi fica "mostrar todo", fes click i sortiran les opcions d'etiqueta...

Anònim ha dit...

Ànim Reyes!! De seguida et posaràs bé i ja li fotràs canya!!

Ja estan penjades les fotos del 3er Sopar Trote-Extrem

Anònim ha dit...

Reyes! hi ha una dita que diu: No hay mal que por bien no venga. Busca i aprofita lo positiu de la situació. Si el turmell està fotut busca un bon fisio. En conec un que treballa al Tàrraco.
Aquí el pobre que no té ADSL no pot veure bé els vídeos. És una gran llàstima.

Anònim ha dit...

Reyes! hi ha una dita que diu: No hay mal que por bien no venga. Busca i aprofita lo positiu de la situació. Si el turmell està fotut busca un bon fisio. En conec un que treballa al Tàrraco.
Aquí el pobre que no té ADSL no pot veure bé els vídeos. És una gran llàstima.