dilluns, de maig 21, 2007

joanjohelasse, l'home del mileni

Fotos by Ramón, gracias.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Veiem com l'altre pàjaro queda enlluernat pel resplandor de l'home del mil.leni???
hi han més pictures?

Anònim ha dit...

Ya vemos quién es el que no tiene ningún tipo de desgaste, salvo el manual.

El JaumeG casado y el Tete petit ahora se nota que le toca cumplir k ha bajado el ritmo. Jeje.

FELICIDADES A TODOS!! Sois unas Mäquinas!!

Anònim ha dit...

Juanjooooo, com pots correr tant amb aquesta cameta tant prima?????????

Anònim ha dit...

RICARD, a quina cameta de les tres et refereixes?

Anònim ha dit...

Uno se corre con lo que tiene

PÀMIES ha dit...

Agraïr tan sols al Juanjo (home del mil.leni) que mantingués aquell ritme i em permetés compartir una estona de cursa al seu costat.
Signat: "l'altre pàjaro enlluernat"

Anònim ha dit...

Hola Jordi ("l'altre pájaro enlluernat"), no sabia que visitessis el nostre blog!!! Ja veus que per aquí el personal no està massa bé...tant de còrrer....

Vols que t'enviï la foto ?? envia'm un mail a info@trote-extrem.org i te la passo.

Ens veiem a Paüls ?

Anònim ha dit...

Enric va por ti....fotos Berga 07'

Anònim ha dit...

Ei! Jordi!!!

Li vam fotre canya, eh? en la pujada aquesta de la pista d'esquí portavem un bon ritmet. Ara que tu, vas dir que era la primera cursa d'aquestes característiques que feies...o sigui que si t'hi poses faràs mal!!!

Felicitats i gràcies a tu tambè, pq la baixada pel barranc de la Gallina Pelada el Jaume G i jo vam seguir el teu ritme...

Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

i quina cara de "supergilipolles" se'm va quedar quan vaig veure pujar al podium a la tia que va anar, durant tota la cursa, davant meu, es pot dir que vam ser companyes de viatge de lo a prop que estavem una de l'altre........però malgrat tot, contenta de quedar on vaig quedar veient el nivellasso que hi havia.....sé que no queda bé que ho digui jo..però és que em vull autoestimar una miqueta.. je je je, encara que tots ja m'heu felicitat!!! ji ji

Anònim ha dit...

Eu, si haguessis sabut que podies quedar tercera...igual haguessis apretat mes, llastima, pero molt be, ets la number one!!!
Una altre vegada si veus que la que va devant es gira continuament...desconfia.

PÀMIES ha dit...

Hola xicots, que guapo aquest fòrum, la gent molt guai, i bon ambient!!
Leo, ja m'havia descarregat la foto, em va sorprendre molt quan la vaig veure, és el que té saber-se situar estratègicament.
No aniré a Paüls perque estic en procés de transformació de l'energia, de resistència a super-potència per a la Cuita. Suposo que també hi sereu.
JoanJo, estigues al lloro que la pròxima no et deixo escapar, je, je...

Anònim ha dit...

Jejejejeje..............

No anirem a la Cuita, com tu dius massa explossiva...a més allí em passaries la ma per la cara!!! ;-)

Anirem a Pauls, però tranquils...que la setmana q ve tenim el cromagnon. Crec que el Carles sí que hi va a Pauls.

Que vagi bé!!!

PÀMIES ha dit...

hei, què és això de la Cromagnon que m'hi apunto! (potser ja no hi seré a temps o coincideix amb la Cuita), sinó la setmana del 10 hi ha la pujada a Miramar a peu, o la del 17 la pujada en Btt, o la del 24 al Pedraforca. Estaré a totes o sigui que NON STOP TRAINNING!!!
Foteu molta canya pels Ports...

Anònim ha dit...

cromagnon-extremerace

Anònim ha dit...

Jordi, les inscripcions per la cromagnon estan tancades de fa mesos...en pocs dies es van acabar.

Jo se que tenim intenció de fer carros de foc, però en dos dies i amb itinerari alternatiu. Tambè Cavalls del Vent.

Ahir vam estar parlant i suposo que tambè caurà la cursa d'Andorra (la de Vallnord, crec que és).

CANYAAAAAAA!!!!!!!!!!!

PÀMIES ha dit...

L'Espluga també tindrà representació a Andorra, pero en la duatló, que això de la bici se'm dóna millor que córrer i també tinc ganes de fer tota la copa catalana.
Ara toca pensar en: sèries,sèries,sèries... i no precisament en les del canal Cuatro
A veure si a partir d'ara em mantinc més vinculat a vosaltres i així m'entero de les coses, quan es fan les inscripcions,...

Anònim ha dit...

Jordi:

El cromagnon et coincideix amb la cuita el sol...

Ja veus que aquí anem penjant tot el que fem, així que quan vulguis t'apuntes i ja està!

PD: Força Espluga!!!