dimarts, de juny 26, 2007

SOPAR TROTE-EXTREM 6 JULIOL 2007



El sopar del torneig Trote-Extrem Apertura 2007 es cel.lebrarà el proper divendres 6 de Juliol de 2007 al Restaurant Tecla 60, de la part alta. El menu i preu està encara per confirmar (el nostre relacions Josep Mª Benavent s'encarrega). Es prega a tothom que estigui interessat s'apunti en aquesta entrada. La DATA LÍMIT per apuntar-se serà el dimarts dia 3 de juliol. És un lloc amb un aforament limitat, és a dir que qui no estigui apuntat el dia 3 de juliol... 2 pedres !!!

19 comentaris:

Anònim ha dit...

jo m'apunto:

Joanjo

Anònim ha dit...

Jo tambe m'apunto.

Ricard

Anònim ha dit...

oooohhhhoooohhhhh! pueshhhh..... oooooohhhoooohhhh! pueshhhhh....
jo també, pueshhhh

Anònim ha dit...

ooohhhhhooohhhh pueshhh....està en català!

Anònim ha dit...

Después de confirmarlo con la Reyes, me ha dado el visto bueno y nos apuntamos (como para perdérmelo!!!)

Anònim ha dit...

A veure si som capaços de fer un copiar i pegar a la llista, i així facilitem les coses. Us sembla?

Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe

Anònim ha dit...

Super-llista sopar:

Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe
David Pa

Jo ja he superat la prova!!

Anònim ha dit...

Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe
David Pa
Leo

Anònim ha dit...

Mecagen la.. k no pugui venir als entrenos vale, però al sopar !!!! Tinc guàrdia nois/es.
Divendres i juliol ningú me la canviarà.
Ja ens veurem

Anònim ha dit...

L'Ana i jo no podem venir, ja que tenim un sopar de barri amb fàmili.
Desprès hi ha revetlla, així que si us aburriu podeu vindre a ballar aquí.
A partir de la setmana vinent, reempredré els meus entrenos, partiré des de zero, així que aniré xino-xano fins arribar a guanyar el super mega prestigios trofeix trote-extrem (hem de somiar).

Anònim ha dit...

Ya veo que continuaré siendo virgen en las cenas del TROTE, lo siento no puedo ir, estoy fuera.

Ramon!!!! FELICIDADES, HOY ES DIA DEL ORGULLO GAYLO!!!

Anònim ha dit...

y el día del orgullo hetero, cuando, eh... cagondiós

Anònim ha dit...

Toni
Maria A
Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe
David Pa
Leo

Anònim ha dit...

Toni que chulo que ets, tu el primer.

Anònim ha dit...

HOLA TROTEROS:
Jo també vull anar al sopar guay
ó gay com es aixo.

Toni
Maria A
Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe
David Pa
Leo
Jordi

Anònim ha dit...

Desprès d'una temporadeta sense portàtil torno a ser aquí. Tinc la desgràcia de no poder anar al sopar perquè en tinc un altre amb la feina i em vaig comprometre abans de saber el del trote. Però desprès del sopar quedarem per liar-la i fumar-la. A tope neng!
Aquest cap de setmana mega sortida de vies ferrades. Cames i braços destroçats. A tope amb el mariquilla de l'Oscar.

Anònim ha dit...

Xavilo i Oscar que us ho paseu be a les ferrates, us prometo que...be ho deixo estar, no hem penso comprometre mai mes.
Al sopar aneu amb les noies de la feina que us vam veure l'altre niiiiiiiit? si que feu sopars a l'asepeyoooooo?

El Manel ha de venir al sopar del Trote, eeeeeh!!!, aveure si anira al del asepeyuuuu, o tambe podrieu venir totes al nostre sopar,jejeje

Anònim ha dit...

A tots els que aneu a Nuria us desitjo sort i als que no tambe.

Toni
Maria A
Joanjo
Ricard
Eu
Reyes
David Pe
David Pa
Leo
Jordi
Joan Mu
Olga

Anònim ha dit...

Ricard, ricard, cuando tengamos una vacante ya te avisaré k veo k triunfaron las "nenas". Lástima k el Jordi (bombero), las pringo de birra, eso no se hacia cn nata y no con cerveza???

Ya os contaremos k tal ns han ido las vias ferratas.

A kaskalaa tooos!!!