dilluns, de setembre 03, 2007

Cap de setmana 1-2 Set.

Ja recuperats i amb ganes de tornar a suar, alguns van treure la pols de la btt i com no... pedalar en busca d'un lloc per jalar... si es que no us canviarem mai !!!! Els perdonem per que han de recuperar pes... ja ens imaginem com vau baixar la pista de la pena, amb els vapors del vinillo !!!!!

D'altres vam sortir a fer un volt amb la btt per la tarda (encara estem amb l'horari d'estiu, sortir per la nit, dormir pel matí i fer esport per la tarda)

I la resta ???

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Desprès de l'esmorzar em vaig fotre una bofetada amb la bici...en un 1er moment vaig dir que era per que havia relliscat...suposo que el vinillo fresquet de la socarrimada hi devia jugar un paper important en la caiguda.

Anònim ha dit...

Pues algunos matados como el Manel y yo nos fuimos a la carrera de Cervera, que por cierto fue un desastre el tema de los Chips.
Solo colocó bien a los 5 primeros los demás tiempos de los demás no corresponden con la realidad. Toda la peña discutiendose con los organizadores por el tema de los trofeos.
Fue un poco patetico.

Anònim ha dit...

Aquesta setmana, encara estic de vacances, ....be, estic al atur.
Si algu fa algo que m'ho digui, estic lliure.