dijous, de setembre 27, 2007

ENTRENAMENT TIVISSA 23-09-07

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Iep això es a casa... són les muntanyes on entreno! Que tal troteros? que us ha semblat el nou recorregut?

salut i ens veiem el 14

Anònim ha dit...

llàstima joanjo que no es vegi la picada de l'abella je je je

Anònim ha dit...

sort que em va picar al dit...i això que el josep mª va dir que no piquen!!! ara, despres de la picada ens va comentar que les abelles "oloren" la colonia i l'alcohol. Colonia no en portava, però alcohol....entre la mitjana, el vinillu i el carajillu!!!

Anònim ha dit...

sort que em va picar al dit...i això que el josep mª va dir que no piquen!!! ara, despres de la picada ens va comentar que les abelles "oloren" la colonia i l'alcohol. Colonia no en portava, però alcohol....entre la mitjana, el vinillu i el carajillu!!!

Anònim ha dit...

Joanjo, saps el titol de la cançó del Boss?
La tens però que no sigui en directe?

Molt ´guay el video i l'entreno, a veure si ja m'enganxo amb vosaltres, ja veig la llum, es diu Makalu.
"Makalum la puta" es lo que dirà la Gemma si ho llegeix.

Ens veim demà al Tarraco.

Anònim ha dit...

Bufff, no se me la van recomanar especialment.

Jo no sabia que tenia aquesta canço el boss. La vaig descarregar i aquesta és la versió que em surt. Es diu "FIRE" que no és la mateixa que "I'M ON FIRE"

M'ho descarrego per un programa que es diu ARES, que va molt mes rapid que l'emule.

Fins demà!!!

Anònim ha dit...

Eps Eduard...

jo no vaig anar, peró m'han dit que el tram final es fa bastant dur tant puja-baixa.... aquest any no sé si aniré, bé segur que al final m'animo encara que només sigui per fer bulto...

Anònim ha dit...

Leo, per saber la velocitat del ADSL, a la web de telefonica.es, i alli al "test de velocidad", a mi ara es de 2'7M.
Si us ficseu en el video de les abelles del juanju, quan les enfoca d'aprop, es veuen unes bosetes grogues sota les ales de les abelles, es el polen que entren per fer la mel, ...curios eh?. ens ho va explicar l'expert apicultor, josepmª, el mque li va dir al juanju que les seves abelles no picaven,...encara correm ara.

Anònim ha dit...

Avui a les deu i cinc, a temps d'aventura faran un reportatge, sobre el campionat del mon de curses de muntanya,...quelosepais.
Ahh!, i encara que avui no baixi al gipnas, estic fent entrenament amb l'electroestimulado,...no us relaxeu...

Anònim ha dit...

tants anys fent posses tots plegats, intentant que la cámara nos quiera... i arriba un gos i guanya l'òscar a la millor actuació trotera...
eduard...
Eduard: la nova cursa és com m'agradaria tenir la minga... més dura que l'any passat

Anònim ha dit...

Veig que cada cop els del trote tenim més experiències i anèctdotes amb els animals i l´esport: (hem refereixo a experiències no sexuals, Enric)començant pel gos Trabucco de la mussara, la gallina pelada de Berga, les abelles que no piquen del Josep Mª i el gos que us acompanyava, a la cursa de tivissa amb la rata cellarda...
algú en sap alguna més ?

Anònim ha dit...

Ismael, pregunta-li a l'Enric per les vaques que veia durant la 2ª nit de l'ultratrail de l'any passat.

O la vaca que ens va embestir al Josep Mª i a mi baixant del coll de contraix cap al refugi de l'estany llong deu fer uns 3 anys...

Això sembla "EL HOMBRE Y LA TIERRA" versió Trote- Extrem!

Anònim ha dit...

Ahir al reportage de Zegama... vam veure al David Pe., durant 0,00003 segons... algú més el va veure ???

Anònim ha dit...

reportatge

Anònim ha dit...

jejejejje.......

Anònim ha dit...

Enric, explica´ns la teva experiència animal amb les vaques de la ultra...
Joanjo i Josep Mª expliqueu el tema de la vaca que us va envestir...

Anònim ha dit...

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Anònim ha dit...

que hi ha darrera de "la vaca que rie"?....el toro que empuja!!!