dimarts, d’octubre 16, 2007

El amor !!! Que bonito es el amor !!!

28 comentaris:

Anònim ha dit...

ooooooooh!!!!! Leo Leo Leo Leo yo también quiero, jolines!! BUAAAAAAA BUAAAAAAA

Anònim ha dit...

si y una butifarra, eso es lo que te crees tu!

Anònim ha dit...

ni jarto vino !!!!

Anònim ha dit...

Flipá, fins que no t'apuntis amb mi a la Transalpine, tu i jo només amics... estas castigada sense ñakañaka fins nova ordre...

Anònim ha dit...

Oscar felicitats.....

Anònim ha dit...

i res de Salou i res de Flash i res de dancings&drink.... a casa !!!

Anònim ha dit...

mira niño....per nyaka nyaka....tu saps que no cal la salxitxa....i....en quan al dancing-drink....com no em lliguis...lo tens fotut!

Anònim ha dit...

Leo&Eaugene sou uns cracks!! Amb vosaltres un no s´aburreix, us ho asseguro.
Oscar felicitats als 2. Cristina està guapissima i tú tal com diu la dita "Aunque la mona se vista de seda...." amb unes trabuco potser haguessis millorat, je, je...

Anònim ha dit...

Per que porta la núvia en braços? Ja la volia llençar per la finestra?
La rialla és natural?
Ella porta els ninots del pastís a la ma...serà per fotre-li pel cap?

LA VERDAD ESTA AHÍ FUERA...

Anònim ha dit...

Enhorabona parella!
Que tingueu un bon viatge!!

Queremos mas fotos!!

Anònim ha dit...

eu ja et segrestaré jo per anar a la flaix... sense tu, la festa no és el mateix.. jejejje

Anònim ha dit...

oscar, felicitats!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats,Oscar. Se acabó el correr con bambas.

P.d.-La Conchi quiere más fotos.

Anònim ha dit...

Oscar i Cristina felicitats i que dureeeeee!!! Ostia Oscar si estas guapo i tot con este pedazo traje, encara que com els del Trote t'hem vist amb calça curta no ens pots enganyar, es lo que hay....i Leo jo no amenaçaria gaire amb al ñaka-ñaka a una dona, que la abstinencia es molt dolenta i genera uns bultos desagradables al front.

Anònim ha dit...

tio, si per bultos al front fos, jo no l'hauria clavat des del pleistoceno

Anònim ha dit...

Indignat...el teu diagnostic era diferent, o no?

Anònim ha dit...

Que bonic
Que romantic
Quina felicitat

Enorabona parella.

Anònim ha dit...

oscar..... ten cuidado con CRISTINA piensa que si ella te dice... en realidad quiere decir...

Si = no
No = Si
Tal vez = No
Lo siento = Lo vas a sentir
Nos haria falta = Yo quiero
Haz como creas = Lo vas a pagar con creces
Decidelo tú = La mejor opción ya te la he dado
Por supuesto haz lo que quieras = Bajo ningún concepto quiero que hagas esto
No estoy enfadada = Claro que estoy enfadada CERDO
No pasa nada = imbecil
Me gustarian unas cortinas nuevas = Me gustarian unas cortinas, alfombras, muebles...

Si no.... observa a los casados del TROTE!...

Anònim ha dit...

Però Oscar, no t'angoixis, que la ultima paraula sempre la tenim nosaltres....... Si carinyo
Felicitats als dos

Anònim ha dit...

felicitats xaval!però no et veig el dorsal ?

Anònim ha dit...

Per aquest dissabte tinc un altre empuja-bike preparat, si us animeu, ja sabeu,.. agafeu-vos fort al manillar i amunt, (o avall).

Anònim ha dit...

Jo m'apunto!! Però cal portar la bike??

Anònim ha dit...

ei tiuus, ahir vam anar de compres i ja tinc les sabates per els pedals tomàtics!! però aquest finde no sabem si anirem amb valtros...és que volem fer trialerilles i no sabeu el monu que tinc de caure pel terra, i que em surti sang i fer-me moratons i xixons..

Anònim ha dit...

menys lo de caure pel terra....tot la resta t'ho puc fer jo....

Anònim ha dit...

no gràcies que no vull tenir deutes amb ningú..

Anònim ha dit...

Hola desde no se como se llama es algo complicado es la segunda capital de Tailandia. Nos lo estamos pasando de cona. Las caketas aun aguantan y nos respetaqn k continue asi.
Mas fotos a la vuelta.

ENTRENAR MUXO CABRONES K ENVIDIA nos veremos en la media.

Besitos y recuerdos de Cris i OScar. Alias Srs. Gomez jajajajaja

Anònim ha dit...

PER VARIAR ARRIVO TARD, ESTIC TANCADETA A CASA I US DESITJO MOLTA FELICITAT I TRANQUI OSCAR QUE SENSE ENTRENAR ESTAS FET UN CRACK,ENCARA QUE HE LLEIGIT UNES ESTADISTIQUES QUE DIUEN QUE FENT ESPORT SENSE MOURET DE CASA CREMES UNES 3000 CALORIES SI HO FAS BE I REVOLUCIONES EL COR QUE NI SE SABE...... AIXI QUE APROFITA AQUESTA MODALITAT AQUEST DIES I DESPRES HO VAS ALTERNANT .... QUE TAMBE ESTA MOLT BE I SI NO LI PREGUNTES A RICARD QUE ESTA FET UN CRACK , SEGONS DIU...

Anònim ha dit...

...la meva dona...