dijous, de novembre 15, 2007

La Talaia. Cursa de muntanya.18.11.07


L'Agrupació Excursionista Talaia i el Club Esportiu Vilanova, recuperant l'esperit del cross de La Talaia que s'inicià fa quaranta anys, uneixen esforços per organitzar i oferir la tercera edició de La Talaia, cursa de muntanya.

L'edició de 2007 tindrà lloc el proper diumenge 18 de novembre a Vilanova i la Geltrú, Barcelona.

La sortida i arribada de la cursa serà al Camping Vilanova Park situat a la Carretera de Vilanova a l'Arboç BV2115 km 2,5.

Aquest any la nostra cursa NO forma part del Circuit Català de curses de Muntanaya encara que les categories es regiran segons el seu reglament.

Sortida:
9:30h Categories femenines
9:45h Categories masculines
10:00h Sortida inscrits a la cursa petita.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Reyes, jo no vull saber res d'aquesta cursa, t'enrecordes?...

Anònim ha dit...

David les circumstàncies eren les que eren i ja vas fer prou acabant la cursa.

Ara li passaries la ma per la cara a molts i moltes!!!

Anònim ha dit...

Clar que si David, una pajara la te tothom, fins i tot alguns tenen una pajarraca!

Anònim ha dit...

Va, que prometo estar a la meta esperant' he , et queixaràs, aquest any amb abraçada i tot, que no es digui....

Anònim ha dit...

jo aniré igualment amb el papa i els tetes.... per no perdre el fil....

Anònim ha dit...

Pero es que el papa els tetes i el David corren a la pota coixa?

Anònim ha dit...

Reyes, ho sento molt, però aquest cop seré jo qui t'esperi a l'arrivada... i et faré una abraçada quan arrivis venga!

Anònim ha dit...

Jo estic amb el David, no hem va gradar res, sobre tot el final, el millor la samarreta tecnica que van donar.

Anònim ha dit...

Toni, demà porta la pala, amb la teva em fotràs pallissa!!

Anònim ha dit...

Kings...t'has pasao de sobrada, no?

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom... estic enganxat amb aquest putu ordinador!!

Anònim ha dit...

Que et passa David?

Anònim ha dit...

bon dia a tothom!! david quina pala t'endus avui? la de ping pong o la d'squaix? jejejjeje ;-)

Anònim ha dit...

enric, ahir em vaig posar la samarreta!!! i saps què? té podersssssss!!

que béeeeee!! oleoeloeeeoeloele

Anònim ha dit...

Os he colgado las "afotos" en mi picasa, que lo sepais!!!

http://picasaweb.google.es/Monrasin

Tais mu guapos!
Yo.

Anònim ha dit...

Gracias Ramon !!!