dilluns, de març 31, 2008

Cap de setmana 28-29.03.08

Eps nois i noies, que heu fet aquest cap de setmana ??? Uns quants, el dissabte vam anar a fer la Marxa de la Selva del Camp, uns fins a Prades ( parada i fonda per jalar, com no) i la resta a patir fins La Selva del Camp.

A l'arribada els de la tele local van fer una entrevista a les noies (no sé que cony els van preguntar, per que jo just acabava d'arribar), l'Eu es va treure el jersey i va fer un "posado" de la nostra samarreta del trote, per davant i per darrere...

16 comentaris:

Anònim ha dit...

homeeeeeee!! es clar que si!! qui millor que la eu per fer un posado amb el cos 10 que té???

ells ja saben a qui anar!! jejejejjejje

Anònim ha dit...

Per cos 10, el meu Marta, em vaig aprimar 5 quilos !!!!!

Estic fet un putu nyap... avui sóc Leo "tripa-rota", no sé que collons el passa al meu estómac, em va passar lo mateix que a la triatló de Riba-Roja ¿? Estic acollonido....

I ahir l'Eu foten-se un Entrecot de l'ostia i jo un caldet...argggggg

Anònim ha dit...

Vaig plantar un pí, vaig regar la gespa del pabelló i també vaig parar en mig de l'autovia a regar unes plantetes que vaig veure molt seques....

Anònim ha dit...

COMOR? 5 KILOS!! EN SERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO? EN UN DIA? DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

NO FOTIS!!! JODER!!

PERO et trobes millor avui?

joder!! ja em podria passar a mi això.. .....

Anònim ha dit...

La veritat es que al trote tots sou cossos 10!!!

Anònim ha dit...

Leo, desitjo que estiguis millor, Eu ja en va informar ahir de que estaves ko.
Jo estic bastant be però no sé jo avui les series , crec que per això encara no estic preparada.... La veritat es que vaig tindre bona companyia durant tota la cursa i aixó motiva bastant.... Jo només en vaig aprimar un 1k 700 grams , aixi que Marta no t' emocionis que no es el normal....¡ ja m' agradaria a mi... Que sapigueu que la Eu ho va fer de conya perque per ser la seva primera marxa llarga de 67 km només va triar 10 hores 35 minuts, i aixó es molt bon temps....

Anònim ha dit...

OSTIA EU DONCS MOLTES FELICITATS EH? JEJEEEJEJ BUENO A TOTS!!

Anònim ha dit...

felicitats a tots els finishers

Anònim ha dit...

si no estàs per fer sèries, no les facis!

Anònim ha dit...

yo vaig perdra 3 quilos...pero diumenge vaig agafa 4

Anònim ha dit...

El pobre Leo agonitzan per aquets mons de deu i la Eu exivint-se a la tele, es que...

Anònim ha dit...

Futur fitxatge per al Trote???

i a córrer!!!

Anònim ha dit...

Molt bo Juanjo
La meva Júlia encara no es deix de la ma, pero cuan camina, agafada de la punta del dit... casi que mal arranca, tinc que achacarme corrent del sillò si no amb bui quedar sense dit.

Anònim ha dit...

Si, la meva ja fa diset anys que camina, però encara la tinc a casa.
Potser l'hi tindre que ensenyar la porta aquesta iluminada.

Anònim ha dit...

Nois i Noies espabileu, que a la cursa dels matxos nomes queden ja 150 plaçes (jo ja estic inscrit i pagat, ho has de fer mitjançant la seva pagina web) 22euros als federats.

Anònim ha dit...

Els barri brothers ja hem fet la inscripció.