dimecres, de març 05, 2008

que pacha neeeeeeeeng!

probando......comando comando.......

23 comentaris:

Anònim ha dit...

sóc jo que estic fent proves..

Anònim ha dit...

algo em deia que no era el Leo...
Tremola blog!!!! THE BRITISH ARE COMING!!!!

Anònim ha dit...

ja podeu començar a tremolar.... això se'ns va a piqueeeeeee !!!

Quina por al "comando probando" !!!

Anònim ha dit...

Euuuu que avui m'he depilat !!
No podem fer la classe d'informàtica un altre dia ???

Anònim ha dit...

ostia leo !
perfecte!
avui pots fer el gorililla....

Anònim ha dit...

ei!! sabeu que ahir quan em vau deixar a la moto estava el gallego obert encara?

haguéssim pogut fer unes birretes.. concretament les terceres birretes de la nit!! jajajajaajjajaj

Anònim ha dit...

després de veure a les germanes bolleres més que unes birres tindriem d´haver passat directament als güiskis
Rambón faltaves tú!!!!!!

Anònim ha dit...

Fotografies de la sortida en btt, he ficat l'enllaç a la noticia del cap de setmana però coneixent al personal..torno a ficar-lo aquí.

Moltes gràcies per les fotos Carles, i Eu !!!

Molt guapo el teu gos, ja el portaràs a alguna sortida trotera...

Anònim ha dit...

Me face molta pena la eliminatione de le reale madrid de la CHAMPIONS, me en europa le arbitre no son vendible, me he posible que ete arbitre tene alguno origine catalani o polaquini.

Anònim ha dit...

ja j ja ja, ja sé que no sabeu de què va però últimament em surten creus de darrere les orelles...

Anònim ha dit...

david c. et va molar eh, veure les germanes bolleres com sho muntaven!!! el ramon hagués flipat amb aquestes bolleruques...lo que te has perdido chaval!

Anònim ha dit...

vaja vaja!!! la eu té raó!

Anònim ha dit...

vaja vaja!!! la eu té raó!

Anònim ha dit...

leo, has trobat la crònica que em vas dir ahir?

Anònim ha dit...

Notícia a Desnivel: Expedició a l'Everest.

Anònim ha dit...

si Marta, ja te l'enviaré...

Anònim ha dit...

Eu!!! esto es un foro serio si kieres hacer pruebas vete a otro foro!!!!!!!

Jeje

Anònim ha dit...

de fet, avui estic millor que ahir: ahir volia que guanyés la champions UN EQUIP i que la perdessin 16, per tant tenia 1/16 probabilitats d'èxit. Avui, vull que la guanyin 7 i la perdi un . Tinc 1/8 probabilitats d`'èxit...
gran dia, indeed!!
Per cert avui he pasat pel NewsCamps i escupit les meves maldicions adequadament... com vaig fer el 94 abans de la final de atenes, gloriosa per sempre!!!... Masssaaaaaroooooo!!!!

Anònim ha dit...

No impota, no impota e una derota mas! el madrid lleva quatro años eliminado muy pronto pero no impota ya tenemo el culo bien dao, como una boca de metro, pero no impota...

Anònim ha dit...

COLOR LILA VETE A TOMAR POR KULO!!! FOTU LO QUE EM SURT DELS OVARIIS!!!!!
A CAS TU TAMBÉ VOLDRIES PENJAR NOTÍCIES???? Aish que nés denvejosa la gent....

POR CIERTO VAYA PSEUDONIMO DE MARIKONA TE HAS PUESTO NO??

Anònim ha dit...

Oe, oe, oeeeeee, visca l'eugenia, a tomar pol culo color lila, aixos es un foro lliure de lo unic que no es pot parlar es de futbol.

Anònim ha dit...

ha rompido regla

Anònim ha dit...

Un foro lliure que no podem parlar ni de futbol, ni de politica, no sigui que es molesti un...o dos...