dilluns, de juliol 28, 2008

Cap de Setmana 26-27.07.08

Cap de setmana amb cursa (L'Espluga) i excursions a la muntanya...

Aquí deixem unes fotos de la Ruta dels Estanys Amagats (Cerdanya) i aquí unes fotos de la sortida pels Pics de la Forqueta...

Anònim ha dit...

cagonlesputesbotes grrrrrmpffff, cagontot, cagontot, cagontot,... fgrrrrrrrmmmmpfff, cagondeu, cagondeu, cagondeu... grrrrr fuck, fuck, fuck, fuck...grrrrrrmmmm,m..... kakadevaka.... grrrrmmmpffff

Molt guapes les fotos. El tete ja m'ha fet 5 centims de la sortida pels estanys amagats.

Nosaltres vam anar a Benasque. Vam fer els Pics de la Forqueta ( 2 cims de 3000 m) i un altre pic de 2900 m. No ens va donar temps d'acabar el tomb i fer els 3 pics d'Eriste. Tot i així va ser espectacular, per un cresta molt xula i algun pas amb "intringulis" (almenys per mi). Molt entrtingut i divertit. En total 12h30' de caminar i crestejar.

Gràcies al nostre guia Ricard i al seu amic Cisco, per la paciència que van tenir!

Us passo uns quantes fotos, a la cresta no en vaig fer gaires pq prou feina tenia per mirar on posava els peus i les mans. El Ricard i l'Àngel ja passaran les seves!

PICS DE LA FORQUETA I CRESTA

Joer Leo, que ràpid!

Ens ho vam passar molt be, potser vam voler ser massa ambiciosos fent tambe la cresta dels eriste, ja que sense l'aproximacio del dia avans es un bon tute, pero vam disfrutar molt, aveure si puc fer un petit montatge amb les imatges.

Joanjo t'he enviat les dos fotos dels cims de les forquetes, les has rebut? a mi hem diu que l'envio es correcte...aveure...

Anònim ha dit...

Leo no surto a les llistes de clasificació d`arribada a la curse de L`Espluga.
Per lo vist es van aquivocar amb el número de chip.
Vaig arribar el 166º amb 1H05`25`` (no vaig fer 1º de la cat.01)

Ricard,no he rebut res.
T'he enviat un mail amb l'altre adreça que tinc. Passa'm-ho allí a veure si les rebo.

Gràcies!

Uei peny!!
jo vaig estar al Piri a la part de la Vall d´aran amb 5 compis més. Vam deixar els cotxes al port de la bonaigua, i vam baixar per un senderó fins agafar la pista i el camí fins el refugi de Saboredo (que tal com va dir el papa feia 2*2 metres). Després de no dormir en tota la nit (almenys jo), es vam aixecar diumenge aviat per fer el Pic d´Amitges i el Tuc de Saboredo de 2800 i pico metres cadascú llavors vam baixar per la vall de gerber per tornar a on teniem els cotxes. Total unes 10 hores de patejada que no està malament.

Davidph ha dit...

La segunda tanda de fotos del los Estanys Amagats.
Aun con el despiste del primer día, la ruta ha sido espectacular, y teníamos todo el monte para nosotros solos, ya que se pueden contar con los dedos de una mano los vecinos de ruta que nos encontramos.
¿para cuando la siguiente?