divendres, d’agost 01, 2008

Sopar despedida Gore-Tex Transalpine Run. 14.08.08

El proper dijous 14 (divendres es festa), farem el sopar de comiat pels penjats que van a fer la Gore-Tex Transalpine Run, i per que comencin a ambientar-se, soparem al Refugi de La Mussara, hi han diferents modalitats per pujar al refugi.

  1. Deixar el cotxe a Vilaplana i pujar caminat fins el refugi i dormir al refugi (si es pot).
  2. Deixar el cotxe a Vilaplana, pujar caminant i baixar caminant (opció no aconsejable pels bebedors)
  3. Pujar amb cotxe al Refugi, baixar caminant o corrent i tornar a pujar caminant.
  4. Pujar amb cotxe i baixar amb cotxe.
  5. Pujar com vulguis i per baixar esperar a veure si s'obre la porta interdimesional i ens deixa a casa.

Divendres 8, es trucarà al refugi per dir quants som.

Com sempre, apuntar-vos en aquesta notícia copy&paste.

30 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'apuntaria, però... algú em pot explicar com ho farem per pujar i baixar del refugi?

Anònim ha dit...

Com sempre copiar i enganxar.
Berna
JaumeG
Laura

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta

Anònim ha dit...

a part d'això perquè no fem un soparillo amb fiestuki i tajilla el 22? que és divendres i així queda més a prop encara?

Anònim ha dit...

Marta, a la festa del 22 m' apunto i a la festa , prometo que també, es que a la del 14 no puc anar-hi .

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric

Jo al 22, ni de suerte, que lo de fiestuki i tajilla va contra la meva religió

Anònim ha dit...

reyes pero no es pot veure suquet durant tota la nit eh?

enric.... no vulneres mai la teva religió? de tant en quant es divertit!!!

Anònim ha dit...

a més, anar de soparillo 20 euros, copes 20 euros mes.. però veure una taja de la reyes no te preu!!!

o no?

Anònim ha dit...

de bon rotllo eh reyes?

Anònim ha dit...

em sembla una pèrdua de temps anar "de festa" i ja n'he perdut prou.
I respecte a les coses que no tenen preu, tinc la meva pròpia llista... jeje.

Anònim ha dit...

pagaria per saber què hi ha en aquesta llista!!!

jajjajajajjaja

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C

Anònim ha dit...

Hola tropteros: indiqueu si s'ha d'encarregar sopar, dormir, esmorzar,etc..pajilla, lo que convingui:
Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar
Ramon B sopar i ...


Ja sé que faig tard però, tenia que canviar-me la guàrdia.

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar
Ramon B sopar i ...
JoanBo
AnaBo

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Marta
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar
Ramon B sopar i ...
JoanBo
AnaBo
Jordi Trape
J.MªBenavent

Anònim ha dit...

A tots els que feu la gore-tex transalpine, que us vagi molt be i molta sort! ens veiem al setembre.

Anònim ha dit...

Si us plau, algú em pot fer de "tom-tom" i explicar-me com es va al refugi de "La Mussara"??

Anònim ha dit...

fas tom-tom a la primera pedra que pillis i s'obre directa una porta a l'altra dimensió; a la quarta dimensió a la dreta, gires per la segona ànima en pena i trobaràs el refugi, just al costat d'un parell de possessions diabòliques

Anònim ha dit...

ostres gràcies m'has tom-toneao perfectament!!

segur que no em perdo!!

Anònim ha dit...

www.viamichelin.es

origen: tarragona
destino: la mussara

Anònim ha dit...

bueno si em perdo per la muntanya tiraré aquests coets de colors!! suposo que algú em rescatarà no?

jajajjajajajja

Anònim ha dit...

Yo no... ni boig

Anònim ha dit...

si tires els "cohets de colors" vindran un munt de franceses antigues...

Anònim ha dit...

jaaaaaaaaaaaaaaaaa que booooooooooooooooooooo!!!! ajajjajajjajajjaaj

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar
Ramon B sopar i ...
JoanBo
AnaBo
Jordi Trape
J.MªBenavent

Sento dir-ho a última hora però tant història i al final no puc venir....

menys mal.... jajajaja perquè ja em veia perduda per les muntanyes!!!!

Anònim ha dit...

Berna
JaumeG
Laura
Enric
David C
Manel P-sopar
Hortensia-sopar
Jordi Be-sopar
Neus-sopar
Jaume B - sopar
Ramon B sopar i ...
JoanBo
AnaBo
Jordi Trape
J.MªBenavent
Toni

Anònim ha dit...

he penjat les fotos de la sortida en el meu picassa.

Anònim ha dit...

molt xules les fotos jaume!!

què divertit!!