dimarts, de gener 13, 2009

CRONONIU - LA PORRA



Tal i com s'anuncia en una notícia anterior a aquesta, el dissabte es disputa la Crononiu, una cronoescalada amb esquís de muntanya d'uns 700m de desnivell positiu. Hi participaran per part del Trote: Jaume "papa" Garrosset, David Palos "David Sticks" i Oscar Anguera "VW California boy". Fem una porra...per ordre, cal indicar: 1er - 2n - 3er i per si hi hagués algun empat es posarà el temps del primer classificat del Trote i guanyarà elq ue s'hi acosti més. Premi: l'orgull personal d'haver encertat i prou, que estem en crisis!!! HAGAN JUEGO - SE ADMITEN APUESTAS !!!!

34 comentaris:

Anònim ha dit...

1er: Jaume G 40'30"
2on: David P
3er: Oscar A

Si hi hagués alguna baixada...però de pujada el papa és el papa.

Anònim ha dit...

Vamos haver si nos aclaramos...una porra sense money no te massa gracia, i sino o fem amb diners sempre ho podem fer amb cervesses el dia del sopar del Trote, vale?


-Jaume G 41'15"
-Oscar A 41'30"
-David P 41'50"

Jo aposto per una porra molt igualada...al que li surti algun imprevist o li salti una pell de foca, pringara!

Anònim ha dit...

40' es molt, serien molt lents. pensa que només son 400 metres. Han de fer com a molt 30' o 35'

Anònim ha dit...

Ei! David te tret tota la pressio eeeeh...al papa atipeu-lo per dinar aixi el seu estomac li fara baixar el rendiment, jejeje...

Anònim ha dit...

Son 700 mts de desnivell, segons el David

Anònim ha dit...

Me colao, algú hem va informar que eren 400 , pero son 750m de desnivell. Perdón perdón, perdón.
De totes maneres ells "poden".

Anònim ha dit...

Sou uns cabrons jajaja!
Ara ja no dormiré fins el dia de la cursa, jaja.
Gràcies Ricard per treure'm presió, de totes maneres ara estarem en el punto de mira.
Mirarè ha veure si puc pujar dijous per fer un suben-bajen i entrenar més, pujaria a les 3h del matí i a les 8h està al curro, jajaja!!

Anònim ha dit...

David, la teva marca per bona que sigui no tindrà validesa moral. ("Que lo sepas"). Guanyar a casa no te molt de merit, una mica pero no molt.
P.D. De totes maneres pensa que hi ha algú que es millor que no guanyis....... (puntos!, puntos!, puntos!, el david no tiene puntos....)I

Anònim ha dit...

Molt xarrar, molt xarrar, pero la gent no porreija....
Jo no puc participar per que soc implicat, pero jo crec que el David esta molt fort, creieume que jo el vaig veure pujar i va com un tiru.
Ah, l'ultim anonim no l'he entes.
I el que diu el ricard em sembla be, que el que guanyi la porra, pagui les birres.

Anònim ha dit...

1er Josep C
2on Enric A
3er Ramon Q.
Leo, a quina hora arribaràs a casa???

Anònim ha dit...

David!!! si guanyes la porra, el dia del sopar del Trote tens les primeres 5 cervesses pagades! venga motivacio a tope!!!
5 esta be, no? es que tu amb tota la nit te'n acabaras foten 20! i hi ha crisi...

Ah! i l'anonim de dalt te rao, hem de proposar que la crono niu sigui una pujada a la tossa, que tu ja tens mesurat els graus en que has d'agafar les curves...raaaaas!

I aixo per la Gemma, jeje, nena aquest tiu esta molt malament eeeh! a fet 5000 mts + en una setmana i per la mateixa pujada! donali alguna cosa! el que sigui, pero alguuuuu!

Anònim ha dit...

Jaume jo el que dic es que es que qui guanyi la porra se les begui, no que las pagui...tots els que participem li poden pagar una birra, d'acord tothom?

Ei! Jaume, es clar que podeu participar, sempre ho hem fet amb les curses de corre, venga home que si guanyes, de tantes birres que et fotaras el dia del sopar no aniras a dormir fins a les 6h.

Anònim ha dit...

A mi m'ho dius Ricard? El problema és que ja no sé que fer, he pensat de probar amb acupuntura a veure si li treu l'ansietat, o anar a viure a una illa on la muntanya més alta tingui 10 metres o alguna cosa per l'estil. Ja ho pensaré...

Anònim ha dit...

Ricard, les birres me les pagues si guanyo la cursa o la porra? jaja

Anònim a veure si et desanonimitzes!

Anònim ha dit...

Ricard, ets un mamon, mira que provocar a la Gemma d'aquesta manera.... Ara trucarè a la José d'alló que em vas dir de....jajaja

Anònim ha dit...

He estat mirant les clasificacions de la cursa de l'any pasat, i jo faig aquesta aposta.

1er.: El retorndel'obscuretat 45'
2on.: El mendalerenda
3re.: Caravanaman

David les birres ja te les pagare jo, pero fins que marxi (o sea sobre les once), la resta ja te les pagara algu altre.

Anònim ha dit...

ja sé qui és l'anònim!

I m'està sobornant jajaja!!!

Però si al final em fotreu una pallissa, com sempre.

JaumeG, pensa que és al principi del sopar quan pillo més, a partir de les 23h ja no se que faig! et sortirà cara la festa jajaaja!!

Anònim ha dit...

la meva porra és la següent:

1er: el papa 44'
2on: la meva parella
3er: jo

El papa és el papa i està molt fort en tot, un respecte.
L'Oscar a dia d'avui en totes les curses sempre m'ha desperar.
I jo, bé, no vol dir que no vulgui, al contrari, aniré a muerte, com sempre, fins que punxi jaajaa!!

Anònim ha dit...

Daviiid!!! jaja..soc un mamon, no me'n he pogut estar de provocar a la Gemma, jajaja...,pero es que es una rallada 5000 mts al mateix cim i per pistes en una setmana...Gemma descarrega'l d'alguna manera aquest noi, que no veus que te un exces de testosterona...mira el Joanjo, l'altre dia fins i tot jo el vaig adelantar a les series,jajaja...i ara 5 dies a Londres!

Ah! i l'anonim no sera la Marta? Martaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que estas poraiiiii?

Anònim ha dit...

No no David, es si guanyes la cursa!!!......i sino...tambe!!!

Anònim ha dit...

Potser si que em falta descarregar testosterona d'aquesta...

L'anonim es la Montse, que diu que si guanyo a l'Oscar no tindre punts per altres coses... coses nostres. jaja

Anònim ha dit...

A la resta de troterus ja se us vale, nosaltres tambe entrem al joc a les porres de les curses de corre,aveure si s'anima mes gent...ara ja veieu per on van el tiruuus, la cosa sembla que anira entre 40 i 45 minuts, venga homes, que aixi fem una web mes animada.

Anònim ha dit...

Montse fes la teva aposta vaaaa...

Anònim ha dit...

Ja us val entrenant-vos coms a "posesos", es clar, que guanyeu al pobre vw california boy. Jo no faig porres, guanyi qui guanyi, estaré contenta i animant-vos. Si puc estaré amb la meva carraca, que fa un soroll que te cag.....
Soc la Montse

Anònim ha dit...

Montse, molts somiem en tenir una "carraca" com tu dius!!! Ah, i el soroll depen del que et moguis...jejeje...

Ricard, el dilluns va ser el meu primer dia de sèries desprès de gairebé 9 mesos. Vaig fer l'última de 1000 a 4.09 i amb el vent en contra. Ja noteu l'alé al clatell no??? Més val que apreteu per que vinc amb ganes (per cert, ahir sessió de gimnàs... I'm coming!!!)

Anònim ha dit...

Montse covardeeeeeeeee!!! que diplomatica...

Joanjo si ja ho se, jajaja que com no estiguis coix o mig destrossat ni que vaigis a la pota coixa t'agafo.

Anònim ha dit...

I no hi ha ningu més que aposti???

VENGA MONYES!!!

Anònim ha dit...

La meva aposta racional:

Jaume G 42'03"
Oscar A 42'32"
David P 43'03"

La aposta amb el cor: que entressin tots tres junts... no cal anar agafadets ehhhh?? jajajajaja ( i si pot ser els primers claro!!!)

De totes formes, crec que hi haurà alguna "sorpresa"...

Anònim ha dit...

you're coming or you're cumming?

Anònim ha dit...

coming....jejeje

Anònim ha dit...

Jaume i Oscar, acabo de fer la pre-inscripció per Internet a través de la FEEC, hi ha temps limit fins demà per fer l'ingrés.
Son 15 euros, sino al mateix dia son 25 em sembla.
Sóc el nº58, ho dic pel tema de l'obsequi, nomès donen als 100 primers.

Anònim ha dit...

Vinga aposto!!!

Porra:
1er David
2on Jaume
3er Oscar

M'he apuntat, espero puntuar alguna cosa en el trufeyu, es que estic a 0!!!

Anònim ha dit...

Si però lo que puntuis ja se`r per aquets any 2009, així que et quedaràs a cero igual! jaja

Anònim ha dit...

A la porra la porra!!!
Es l'unic que he guanyat aquest dissabte, resulta que a la bossa que "regalaven", en algunes no hi havia mapa (la meva), la samarreta m'es petita tot i que es una "L", aquest parell de besties em foten un repas que ni de la sortida els vaig ulorar, (encara em fa mal el coll de tant esirar-lo per veure si els podia veure al devant).
Aixo si, he guanyat la porra, pero ningu hi havia apostat diners.
A la porra, la porra!!!!