dissabte, de gener 31, 2009

ENTRENO SETMANA 2-9 FEBRER 2009




Iniciem una nova etapa en els entrenaments del Trote. Desprès del seu merescut descans el Papa Jaume torna amb més força que mai per posar-nos les piles per als següents objectius del Trote. Agraïr la feina feta tant per l'Enric com pel Toni durant aquests mesos d'entrenos. Aquí va el d'aquesta setmana. Salut per tothom!!!!!!!

Dilluns: 20' trote + 1 x 2000 + 2 x 1000 + 5 x 500 + 20' trote + Estiraments (m.b.a.f.d.e.)*
Dimecres: Abdominals + 60’ trote frontals(tornada a "ritmet")+ Estiraments (m.b.a.f.d.e.)
Divendres: 20' Trote + 2X4 pujades miracle's beach + 2X1000 + 15' trote + Estiraments (m.b.a.f.d.e.)
Cap de Setmana: 3 h. d'activitat, seguides o repartides entre el dissabte i el diumenge


(m.b.a.f.d.e.)*= Més Birra Al Final Del Entrenament.

30 comentaris:

Anònim ha dit...

Juanju ets més rapid que el vent, encara no fa deu minuts que t'he enviat l'entrenu i ja l'has penjat, si tot anés tant rapid...
Espero estar recuperat pel dilluns.

Anònim ha dit...

Ara l'estava retocant. Que collons es pot fer en un dia com aquest???

Bueno...a part daixò que tots us imagineu, marranos!!!

PD: heu rebut el mail de l'ultratrail d'andorra dient que havien tingut problemes i s'ha de reenviar el correu que ens van enviar amb l'autoritzacio del pagament.

Sort pels que aneu tant a Granollers com a la Cursa de l'Oli.

Anònim ha dit...

Mireu aquest vídeo. Us recordeu del dia desprès d'haver fet la vostra primera ultra, marató, mitja o cursa ???

Segueixo navegant....

Anònim ha dit...

Joanjo la portada esta molt xula i divertida i el entreno te bona pinta i es veriat...xavalin jo amb una tarda com aquesta...tinc 5 crios a casa 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ja que esteu a casa..., Juanju em pots dir com manipular la votacio per que hi hagin més "nos", per que em sembla que els del "si", han trobat alguna manera de ampliar la distancia, ara que jo juraria que ahir erem més els del "no".
He probat de votar varies vegades pero cullons no em deixa.(mecatxuns aquest informatic).

Anònim ha dit...

JaumeG el que passa es que alguns han canviat el seu vot, del No, al No i m'esborro...que radicals cullons tampoc fa falta que s'esborri ningu, homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Anònim ha dit...

Jaume, que si t'explico com fer-ho els del si que no ho saben fer s'hi posaran!!! jejeje...

Ricard, has sobreviscut a l'invasió infantil???

David, pregunta-li al nostre president si pots participar al ping-pong com a federat del trote o hauràs de participar amb el Tàrraco

Anònim ha dit...

Joanjo he sobreviscut!!! amb resaca pero hem sobreviscut...i dema a treure totes les toxines i excesos!

Anònim ha dit...

Felicitats!

Que dropo que estic mare mevaaaaaaa!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

En el meu picassa he posat les fotos de la cursa de l'oli, per cert el primer ha sigut l'oscar (supusant que sigui del trote), despres ha entrat el Jordi B., (supusant que es fagi del trote), despres el Manel (quant pagui la quota del trote), tot-segit l'altre Jordi (aquest si que es del trote), a continuació la Eu (que per cert a quedat primera de la seva categoria) i el Leo juntets (semblaba que haguesin corregut junts), i un rato despres la nova sensació de la temporada la berna (tremoleu noies...), i un altre rato despres la Contxi.

Em sembla que no em deixo ningu, bé, la Hortesia i la nena del manel d'animadores i jo de fotograf, (per cert... meu vist grà?).

Anònim ha dit...

som la Paula i la Andrea i quan siguem grans anirem a corre amb vosaltres.

Anònim ha dit...

Pues no res els punts pel Jordi!, sino que paguin ja!

Eu i Berna felicitats!!!! heu tingut trofeio?

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiii, si mires les fotos veuràs lo trofeio..jajajajaja........ gràcies ricard

Anònim ha dit...

Que tens al cap un " NIU DE PARDAL " Molt be Eu.

Anònim ha dit...

Ostia Eu!!! quin pedazo de copa, felicitats! aixo que divendres vas resistir fins al final, si jo encara avui estic d'un apalanqueeee...aixo te mes merit encara.

Jaume si que es lleig el granot que t'ha sortit eeeeeh, jaja

Anònim ha dit...

Felicitats a tots/es!!!

Ara miraré les fotos.

Anònim ha dit...

i això que vaig estar tota la setmana dient que no aniria de farra....pues toma, fins a les 6! i ahir també d'un apalanqueeeee...

Anònim ha dit...

Hola Eu, hem escrit alhora.

Jo tambe vaig estar d'apalanque, un mal els canells! jajaja

Anònim ha dit...

ricard, s'estant tornant tots mariquilles, cada cop quedem menys tancant els bars..

Anònim ha dit...

jajajaja Eu escrivim alhora! jajaja

Anònim ha dit...

per cert david, on estaves tu!!!????

Anònim ha dit...

Que sapigueu que el meu grà s'ha mort, ha sigut victima d'un moc que ha sortit masa fort i s'el ha emportat. Descansi en pau.
Jo el volia guardar per la Eu, que he vist que li feia grasia, però ho sento no ha pogut ser. Ja en fare un altre.

Anònim ha dit...

Molt xules les fotos, joder quin grà que tenies, avui sopareu bé amb tanta maionesa!

Eu, el trofeiu és molt guapo!

Anònim ha dit...

jaumeeeeeee quina al.legria em dóna que s'hagi mort!!!! estava d'un sucós!!!!!

per cert, te l'has guardat per acompanyar la carn de sopar?? ja jaja ja ja ja

Anònim ha dit...

hòstia david ja ja ja ja ja

Anònim ha dit...

Cullons! he arribat tard al chateo...si que es veritat Eu, cada vegada quedem menys , miro que jo ja estava a les ultimes en aquell pub vallant amb el amic "supermachote" del DavidC, t'enrecordes? jajaja...
Pero a la sala zero erem uns quants i vam estar molt be, no?

Anònim ha dit...

Cullons! he arribat tard al chateo...si que es veritat Eu, cada vegada quedem menys , miro que jo ja estava a les ultimes en aquell pub vallant amb el amic "supermachote" del DavidC, t'enrecordes? jajaja...
Pero a la sala zero erem uns quants i vam estar molt be, no?

Anònim ha dit...

berna i eu moltissimes felicitats!!

jolin eu!! estas que te sales ehhh??? jajajajjaja que bé!!!

Anònim ha dit...

què haig de fer per mirar les fotos??? arrrgghhhhhhhh!!!

Anònim ha dit...

Per cert!! la festa de puta mare!! jajajaja què divertit!! m'ho vaig passar teta, bé ..... jejejje, com sempre!!!

però he decidit que per la propera aniré amb bambes com tots i totes....... em va anar d'un pèl de treurem les sabates i anar descalça des de la sala zero fins la moto!!!!!! fffffff!!!!

Berna, el lloc de conya!! el sopar boníssim, i així tot per nosaltres ideal!!!