diumenge, de març 08, 2009

ENTRENAMENTS SETMANA 9 AL 15 DE MARÇ

Dilluns: 20’ Trote suau + 2X(circuit.) +10' trote recuperació + 2 progresius + estiraments.
Dimarts: Estiraments + Abdolumbars + Potencia de cames (peses) + estiraments.
Dimecres: Sortida des de Vilaplana unes 2h. trote.(Circuit per confirmar). Cal dur ronyonera amb liquid i FRONTAL amb piles noves)
Divendres: 20’ Trote escalfament + 2 pujades ràpides (ctra. nova "little-parrot") + 20' trote tornada + estiraments.
Cap de Setmana: Dissabte 3 o 4 h.
Diumenge: calçotada

9 comentaris:

Anònim ha dit...

M'en vaig a dormir...bona nit!

Anònim ha dit...

Que no hagueu preguntat res sobre que és el circuit, vol dir que ja ho sabeu, o que no vindrà ningú?

Unknown ha dit...

quines sabates es posem, muntanya o asfalt.

Anònim ha dit...

Ep!!! Hi ha vida al otro lado.
Les de asfalt, però anirien millor unes de balet.

Unknown ha dit...

desde el lado oscuro, avui correm o ballem

Anònim ha dit...

Potser podré venir a Vilaplana el dimecres.. i estrenaré el meu frontal de 25 LEDS!!!! AAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGRRGGGGRTTGGGRGGTRGG!!!!!!! jajajajja flipareu!!!!!
Semblarà Encuentros en la tercera fase!!!!!!v jajajaja!!

Anònim ha dit...

... encara et polinitzaran...

Anònim ha dit...

Ahir només quatre troterus vem anar a vilaplana, això s'està morint...
O apreteu el cul, o se m'acaven les idees per treure-us de casa, i lo del futbol no em serveig, que tots sabem que no agrada a ningú.
Per cert, feia tanta boira que no vem poder arrivar adalt, però va valdra la pena ens van fer un bocata de pernil més boooooooo.
Ahh, casualment feient futbol, em sembla que jugaba un tal barça o barna, ja no m'enrecordo, contra uns pobres desgraciadets que debien ser amaters ja que els n'hi van fotre un raig.

Anònim ha dit...

Amigüitos, avui no vindré a entrenar. A veure si diumenge passem per la calçotada i fem un kalihari de terry...o dos.

Bueno, si no ens veiem el dilluns.

Bon cap de setmana!!!!!