dilluns, de juny 01, 2009

ENTRENO SETMANA DEL 1 al 7 DE JUNY

Ja sé que molts coneixeu la historia d'aquest pare i fill... però Deu ni do! Sempre fa emocionar..

Per altre banda, encara no he pogut aclarir res del Nautic, però com que avui quedem igualment al Tàrraco i dimecres a Vilaplana, deixeu-me aquesta setmana per solucionar-ho i us dic alguna cosa.

De moment quedem com sempre a les 19h., a la porta del Tàrraco.

Dilluns.: 60' Trote pujades + progresius + estiraments. (muntanya)

Dimecres.: AL LORU!!! A les 18'30h a Vilaplana. 120' Trote muntanyeru. (muntanya)

Divendres.: 10' Trote + 20X(1'rapid-1'caminant) + 10' Trote + estiraments. (muntanya)

26 comentaris:

Ricard ha dit...

David, doncs ja ens diras alguna cosa, jo vaig estar el diumenge mirant les instal.lacions, i estan be, aveure s'hi ha sort amb el preu que ens clavin.

david ha dit...

Jo vaig estar pel mati del diumege per alli, no ens vam veure.
Pel tema preu, estem parlant d'estalviar-nos uns 4 euros al mes tampoc es gran cosa però bueno, a veure que diuen.
Jo intentare avui anar a còrrer amb vosaltres... que ja toca jejejeje

joanjo ha dit...

Us deixo unes fotos del cap de setmana a Ordesa
FOTOS CLICANT AQUÍ

joanjo ha dit...

Ja m'he donat de baixa.

david ha dit...

Bueno senyors, el tema del Nautic ja està tot aclarit, us explico:

qui vulgui apuntar-se al Nautic a de baixar al club (evidentment) i demanar el full per fer-se soci, poteu una foto-carnet, i la fotocopia de DNI (potser us la fan alli, no se) i el comte bancari.
Els hi dieu que sou el grup del Club Natació Tarraco i ja ta, no heu de portar els diners de les tres primeres quaotes ni res, ja ho passaran pel banc.
Si el secretari/a us posa alguna pega dieu-li que el gerent ja sap de que va. En principi no ha d'haver cap problema.
La quota final no la se, però serà un pel inferior ja ho veurem, però almeys s'han enrrollat bé.

Ja direu alguna cosa els que vagin apuntant-se... porteu-se bé i aneu arregladets siusplau jajjajajajaaaj!!!
Ens veiem... al Nautic!!

Ricard ha dit...

OK David!, ostia aixo que dius d'anar arregladet, si que te una imatge una miqueta piji, pero es clar es el Nautic! ara quan arrivem alli tota la tribu i fotem escandol aveure el que durem, jaja, jo et prometo que hem portare be, i que a les noies me les mirare de reüll, que no es noti...massa! jajaja!
Ara nomes ens falta el yate del trote al port esportiu, encara que sempre tenim el barco del JordiBond al serrallo.

cafetera man... ha dit...

Ricard, aquest estiu tindras que deixar els texans retallats i desfilats i la samarreta sense manigues, de marica de platja al armari,el nou look es pantalons de fil tipo ibisenc i polo amb la bandareta al coll, fins aviat...

david c. ha dit...

Uola, jo també me vaig donar de baixa ahir i suposso que dijous aniré al Nautic

el més pijo ha dit...

Jo ja tinc les bermudes blanques amb cinturó vermell i ben gros, el polo blau marí amb un cavall ben gros de marca (i la bandereta al coll) i les nàutiques blaves sense mitjons.

Ah! i la clencha ben feta!!!!

Ja no és Mar Mediterrani, ara serà: OSEA-NO !!!

Ricard ha dit...

Jajajajajaaaa Jordi, vols dir que no els hi agradaran els meus pantalons tallats a lo George Michel, o el obrero de YMCA? jajajajaa!

Ricard ha dit...

Ostia Enric que ens hem de veure eeeh! jo per fer-me la clenxa ben feta tindre problemes.

JaumeG ha dit...

Per la roba jo, ja no he de patir m'he comprat uns gallumbus marca "S&R" (Siscu Rabanne, es el fill del paco rabanne).
Per la resta de la roba, ja me la deixarà l'enric (ell sap anar molt ben conjuntat...).

Joanjo ha dit...

Ricard, el de l'OSEA-NO sóc jo!

Ricard ha dit...

El David diu que de moment com ningu te carnet de patro de "veleru", o el te algu?, doncs podem sortir amb una trainera de vuit! per fer fondo i coordinacio...i fer series amb les piragües de rem i mar!, braços i cames a tope!...mentres els del nautic passejen amb els yates amb xatis a la proa...o es a la popa?


Joanjo OSEA-NO ho serem tots aviadet, jajajaaaa...

joanto ha dit...

M'han dit que als vestidors del Nautic hi ha una tele i posen aquest video
http://www.youtube.com/watch?v=bLIYwffM7UU&feature=player_embedded

Pels que no l'heu pogut veure

j bond ha dit...

al loro k no estamos tan mal!
jo tinc algu,pero depen de qui vingui,solo acepto cosas guapa y de buen ver.

joanjo ha dit...

Estic rebentat de l'entreno d'ahir...no m'en recordava que el camí de campanilles pujés tant!

Ricard ha dit...

Els que avui teniue pensat anar al Nautic, que sapigueu que sino pronuncieu be la paraula OSEA-NO, no us faran socis!

Conyes abanda, millor que espereu un dia o dos mes, encara han d'informar a la secretaria de les converses del David, i els nois que hi han alla no saben res, pertant no podran fer-vos cap tracte especial ni com a Trote ni com a exTarraco.

Esperem que el David ho pugui solucionar en breu.

JaumeG ha dit...

Ahir los troterus vam fer un entrenu dels d'avanç, pujant pel cami de ls Tosques, que per cert els putus motoristes ja s'hi estan colant, encara que hi hagin tres retols prohibint-los-hi el pas (pobrets com que no tenen per on entrenar, i com que som campions del Mòn, tenen el permis per pasar per on els hi surti dels collons,... donç els hi haurem de tallar els collons), donç com deia pujem per Tosques fins el poble de La Mussara, tot seguit baixem per les Torres fins trobar el cruce de Campanilles, i campanilles amunt fins de nou La Mussara, i la baixada com no pe les Tosques, total 1000m, de desnivell de pujada i uns altres de baixada, trigant 1h., i 15min., pels estadistes he de dir que fa dos o tres anys això ho vem fer dues vegades seguides i a plè estiu i al mig dia (con dos cohones).

Ricard ha dit...

Cullo JaumeG sort que no li vaig fer cas al Jaonjo, hem va dir que com aneu a la Reus-Prades doncs trotariu "suavecito"...

JaumeG ha dit...

Divendres, com que ja ens hem emancipat..., tenim tres llocs per quedar, a les set al CNT, a les set al RCNT, i a les set i deu al parking del miracle, quien da masssss?????

joanjo ha dit...

A les 8.30 al bar per descansar, collons!!!

joanjo ha dit...

Avui encara estic més cansat que ahir de l'entreno del dimecres. Vaig començar pensant que igual nomès faria una pujada i capa a casa. Total, que vaig acabar fent tot el recorregut i a saco!

Ricard ha dit...

Ja soc soci del Nautic! el dilluns començare, suposo que la resta de socis ens veurem per alla.

MENSAJE OFICIAL DE SM EL REY ha dit...

A LA REINA Y A MI NOS LLENA DE ORGULLO I DE HONDA SATISFACCIÓN QUE UN GRUPO TAN CAMPECHANO Y DIVERTIDO SE HAYA UNIDO A UN REAL CLUB DEL CUAL SOY SOCIO. ME ENORGULLEZCO DE QUE PAGUEIS LA CUOTA...COMO YO PAGO TODO PORQUE SOY UN ESPAÑOL MÁS, COMO VOSOTROS....

VIVA YO !!!

JaumeG ha dit...

Primer entrenu sortint des del RCNT, a les 7 i 10 ens trobem amb els del Trote de adalt, ara hi ha el Trote d'abaix (o Trote Reial), i el Trote d'adalt (o Trote Clasic), l'entrenu be com sempre, però la tornada s'em a fet llarga, fins que no m'acostumi..., però a l'arrivada ens hem fet una banyada a la piscina (tota per a nosaltres), amb vistes a la mar ...salada. I per postres una cerveseta a la fresqueta del mar... que no us faig enveja???

Demà els de dalt i els de baix, cap al 2000.