diumenge, de gener 31, 2010

ENTRENO 01 a 07 FEBRER 2010

Uns quants vam anar a fer la I Cursa del Pastisset a Benifallet, amb l'excelent 1ª posició del JaumeG. MOLTES FELICITATS, jo quan sigui gran vull ser com tu!!! Us deixo l'enllaç amb les FOTOS JAUMEB i les de HELENA.
El Ricard (gràcies!!!) ens passa el vídeo de l'esquiada de Poblet a La Pena. Si, sabeu quan deien que ningú sortís a la carretera ni anès enlloc per les nevades i el fred??? doncs llavors...

ENTRENO

Dilluns: Musculacio Superior + 60’ trote + faroles+Abdominals/lumbars+ Estiraments.
Dimecres: Musc. cames+ 15’trt.+ 4X(pujades muntanyenques)+15’trt.+ Estir.
Divendres: Abdominals/lumbars+20’trt+2X(15’ rapid-5 recup.)+15’trt. + Estiraments.
Cap de setmana: 6h. d’activitat, seguides o repartides entre el dissabte i el diumenge

16 comentaris:

JaumeB ha dit...

A les 7h30 estem ja a la Plaça Imperial i amb una hora arribem a Benifallet. Aparquem el cotxe just davant mateix de la sortida-arribada(quin puto bollo!!).Què fem tant aviat??Doncs a fer un café i de pas caques.
Passem el control quan falten 2min per la sortida...el tete gran,Bena,JaumeG i jo mirem endarrera....som els últims;ens dessitgem molta sort i després d'una traca es dona la sortida i tots a còrrer i collons com corre la gent.
En JaumeG comença a guanyar posicions, JaumeB enganxat darrere d'ell.
Pasen uns minuts i entrem en un barranc molt xulo, allí JaumeG s'enadona que vaig al seu darrera i seguim junts adelanant i adelantant i adelantant ...abans d'arribar al Balneari de Cardó el papa es fot la gran bufetada i que gàcies al seu braç tocat, li salva la cara i potser algo més; al sortir a la carretera veiem a l'Helena que ens anima i ens fa fotos; passem el Balneari i cap amunt a la Creu de Santos i seguim adelantant.Arribem a la creu i comencem a baixar;al cap de pocs min de baixada el papa es torça el turmell i al cap d'un min una segoina vegada i aquesta és de les bones torçades, la baixada és tènica i decidim anar poc a poc.
Un cop deixat aquest troç comença a nevar...una mica només...però es xulo.
Ja no parem als avituallaments(pa qué),el peu li segueix molestant però anem de cara a barraca, ningú davant i ningú darrera,crec que vaig a fondo,i les cames ja no em donen més però veiem el poble i falta un KM.
Arribem a meta contents i satisfets.
Bena arriva pocs min més tard i en tete també.Pel que expliquen a ells també els hi ha agradat la cursa i que estan contents.
Enhorabona pel papa Jaume que s'estrena com a Master amb una primera classificació merescuda.
És una bètia!!!

joanjo ha dit...

Jo he vist al Tete, JaumeG i Bena de les 8h30 fins a les 9.29 a la sortida...en quant han donat la sortida allò ha sigut impressionant, ni he vist com arrencaven. Jo crec que s'han teletransportat...
Bueno, doncs això, que han donat la sortida i allí ha començat el patiment. Ens hem posat per un barranc i vull dir barranc perque no hi havia camí. Si arriba a ploure o hagués plogut ahir li hauriem d'haver demanat els neoprenos al DavidC i inclus les bombones d'aire. Hem seguit fent un puja-baixa fins al Balneari de Cardó on estava l'Helena esperant per animar-nos i fer-nos fotos. D'allí hem tirat amunt (uns 450m de D+ sense descans) fins a la Creu de Santos (Àngel mira que no venir...noslatres que haviem posat el nom al cim en honor teu!!!), on la vista dels ports i de la vall de l'ebre feia esborronar de lo bonic que era. Al cap de no res m'esborronava de fred i de la mini-nevada que ha caigut (durant uns 5' però li ha donat un toc especial a la cursa). A partir d'allí tot baixada avall cap a la meta amb alguna ensopegada inclosa i algun susto per veure les punxagudes pedres massa prop!
El meu "retorn" no ha pogut ser millor, estic fet caldo però molt satisfet, he tornat a xalar en una cursa d'aquestes característiques i l'ambient ha sigut impressionant, com sempre a les Terres de l'Ebre. A més hem vist un munt de vells coneguts d'altres curses i bogeries que hem fet plegats. Ho hem acabat com no podia ser d'un altre manera fotent-nos un bon dinar...a Cambrils (ja que venia de pas, je,je,je)

FELICITATS AL PAPA JAUME!!! AQUEST HOME NO PARA DE MILLORAR!!!

joanjo ha dit...

Ricard!

Quina peli més guapa, i que xulo el mirador de la Pena. La música ta molt bé!

Joan Perales ha dit...

Molt bona crònica Juanjo, però s'ha deixat una part: No més creua la meta ha vist a una dona amb el cap ansangrentat, i sense tindre temps ni de fer un glop d'aigua i tot i el cansament desprès de la dura cursa, s'enfilat dalt de l'ambulància amb ella i l'acompanyat fins l'Hospital de Mora, aquesta dona es Sílvia la meva dona.
Gràcies Juanjo,ets un crak en tot, tots dos estem molt agraïts

Sílvia esta amb la cara com un mapa, en vint punts de sutura al front i el nas trencat, però tot i això, esta bé

GRACIES.

JaumeG ha dit...

Perales, dona-li anims a la teva dona per que és recuperi aviat de la nostra part.

Joan Perales ha dit...

Gràcies JaumeG i felicitats pel pel teu podi
ja pots anar fent lloc per anar ficant els trofeus campio!

Àngel ha dit...

Enhorabona Jaume !!! i a tots els pastisseross , ja estic casi recuperat ,, baixan per tosques amb l'Enriqu nava apretan el culet per si decas..

Àngel ha dit...

Ricard molt xulo sembla el piri..aquet video sa de conservar pel futur sembla mentira.

eu ha dit...

ENHORABONA JAUME, estàs fet un crakón!!! avui portaràs algun pastisset per celebrar-ho?? nyam nyam nyam ja salivo...

DavidC ha dit...

Enhorabona JaumeG i a tots els que vau correr la cursa del pastisset. Avui ho celebrarem no???

Toni ha dit...

Felicitats Jaume per el primer podi del any.
Cursa de la Vilabella com no vaig correr amb dorsal, els que ja hem conexeu sabeu com ho faig.
19 kms cursa durilla peró per ser la primera del any sense cap sensació ni bones ni dulentes peró si un bon entrenament de qualitat.

Davidph ha dit...

Felicidades Jaume!!! estas en tu segunda juventud o tercera...

JaumeG ha dit...

Gràcies a tots/@s, com ja vaig posar el el xat, aquesta tarda en el Tàrraco hi han pastissets per a tots/@s, de les birres se n'encarrega el Bena.
No vindré a trotar per que em molesta el tormell.
Ens veiem, i de nou gràcies.

Sticks ha dit...

Enhorabona Jaume!!! Ets un crack!!!
També felicitats a la resta!!
Ricard, bon video!!
La música?.. Roger Subirana?

Ens veiem ara...

Ricard ha dit...

David la primera es de Roger Subirana, l'altre no..., i com diu l'Angel es un record xulo, jo mai havia vist res d'igual a les nostres muntanyes, quin paquetot de neu per tot arreu!

joanbo ha dit...

Hola,
Fa dies que no em connecto i ja veig que no pareu de assolir fites.
ja sé que em repeteixo amb els altres missatges, però, vull felicitar al Jaume pel podi, ENHORABONA. Jo també vull correr com tú, quan sigui gran.
I al Ricard, gràcies per compartir el video. Em vaig quedar amb ganes de xafar neu a Prades i amb aquest video he vist que fins i tot esquiàvau per damunt dels arbres...

Ens veiem...