diumenge, de gener 24, 2010

ENTRENO 25 A 31 GENER 200


Per on comencem a explicar? pel sopar del trote del divendres amb totes les emocions viscudes ó per l'inici dels entrenos de cap de setmana per preparar el Tor des Geants i UTMB respectivament? Més avall hi han els links amb les fotos als 2 esdeveniments del Trote del cap de setmana. A baix de tot l'entreno de la setmana.
FOTOS SOPAR TROTE I
FOTOS SOPAR TROTE II
FOTOS TGNA-L'ESPLUGA TETE
FOTOS TGNA-L'ESPLUGA JOANJO

Dilluns: 30’ Trote suau + 4 faroles progresives + estiraments.
Dimarts: Estiraments + Abdolumbars + estiraments.
Dimecres: 20’ trote + 1-2000 + 2-1000 + 4-500 + 10’ trote + estiraments.
Divendres: 60’ Trote Alpí/Muntanyenc.
Diumenge: Cursa del Pastisset a Benifallet

8 comentaris:

JaumeG ha dit...

Ja que ningú diu res començaré jo parlant dels esdebeniments d'aquest cap de setmana.
La peli molt bé.
El sopar molt bé.
L'entrenu del dissabte també molt bé.
Au, ja està.
A veure si algú li posa més imaginació (he deixat el llistó bastant baix).

joanjo ha dit...

Jo trobo que tot ha estat molt bé.

joanjo ha dit...

T'he guanyat, no?

Anònim ha dit...

bé bé

eu ha dit...

i quina sorpresota més gran vaig tenir divendres, francament em va arribar molt a dins, tant que ja ho vau veure, no vaig poder dir ni mu, moltes gràcies per aquest detallasso, això no s'oblida!!

Anònim ha dit...

Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!Toni president!

Tomas Molina ha dit...

Una sorpresota amagadota que va ser per tothom molt benvingudota

JaumeB ha dit...

Hola a tothom!
La peli molt currada, el sopar boníssim, l'ambient del trote molt bó i l'endemà l'entrenu collonut!!!
L'únic que a Montral em va agafar fred i ara estic refredat,em cauen els mocs i em ploren els ulls, i com que plou doncs no vindré a entrenar.
Apa!Siau!!!
Per cert està nevant un altre cop a la Conca de Barberà i al Baix!!! Camp