dilluns, de març 29, 2010

Entreno 29.03.10 - 04.04.10

Dilluns: Farlek 5-4-3-2-1-2-3-4-5 amb 1' TR. (CN Tàrraco, cementiri+coves+Llorito+cementiri)

Dimarts: Flexions + peses extremitats superiors
Dimecres: 20' T.E.+tecnica de carrera+series 2(5x500) CL=capacitat lactica+ 15' T.D. (PTTE, me gusta colel el falo)
Dijous: Cintura + peses extremitats inferiors
Divendres: 120' LSD Tomb per Tarragona (9 matí PTTE)
Dissabte: Descans.
Diumenge: Sortida a la muntanya - 3-4h. (9 matí Prades, Ruta per les muntanyes de Prades)

2 comentaris:

JaumeB ha dit...

Hola!
A les 8h del matí de dissabte sortim Bena,Lidia,Àngel i jo cap a Lavelanet sense tenir encara lloc per dormir.Arribem a les 13h30, preguntem en un hostal i ens dieuen que no hi ha lloc per dormir en un radi de 30km al poble...ens anem al camping a provar sort i el tiu(l'amo)s'ho curra molt i ens deixa una castea prefabrida d'una gent que aquest cap de setmana no puja. El bungalow de l'Enric està al costat(ell va reservar fa 2mesos),vam tenir molta sort!!
Plou molt durant tota la nit.
A les 6h del diumenge ja estem al lloc de sortida,plovisqueja i comencem a còrrer,la gent corre molt, deixem l'asfalt i comença el merder del fang,i més fang, i vinga fang...comança a sortir la llum del dia i en el km 15 en una baixa revento el pal per culpa del fang, sort que a l'avituallament esta en Ramon de Huesca que m'en deix un(estic salvat). En sec plou i para de ploure, torna a ploure i torna a parar, és una constant fins els últims metres de la cursa.Els 4 quedem dividits, Enric per davant, dp Bena , jo i i Àngel.Al km 33 ens tornem a unir BEna,Angel i jo i arribem fins al castell de Montsegur, on allí el Bena marxa. Quines baixades plenes de fang i quines relliscades(no baix veure cap de l'Enric,sap greu).A la pujada al castell de Rocafixade pedregada,vent i neu,quuin fred!!!!Torna baixada i estic pajarito pel fred, avituallament em recupero.Nomes queden 11km.
Arribem als ultims 3km que ja son baixada i com no amb fang, però incrïble a només 20 metres de l'asfalt hi ha la baixada més empinada amb moltissim fang i la gent(espectadors) mirant com la gent se la fot o baixa de cul. Doncs, jo no, ni de cul ni baix caure.
Total 12h15min, em sembla.
Las cursa molt xula però molt dura pel fang, no hi estic acostumat.
Bon entreno per la ultra.

DAVID ha dit...

Jaume, Enric ,sou uns cracks, i això només es un entreno!!!!!
Quin pebrots, teniu una especial atracció per la pluja, fang , neu o es que esteu sempre a la muntanya???