dilluns, d’abril 05, 2010

Entreno 05.04.10 - 11.04.10

Dilluns: Series de Menjar la Mona a demanda.

Dimarts: Abdominals + peses extremitats superiors
Dimecres: Vilaplana (18:30h. Vilaplana. Ruta a definir)
Dijous: Lumbars + peses extremitats inferiors.
Divendres: 20' escalf +2x4 pujades budallera + 20' escalf. (19h. CN Tàrraco. Pujades Budellera)
Dissabte: Descans.
Diumenge: Calçotada EXTREM a Valls. Veure plànol. (12h. Can Pep)

JaumeG ha dit...

Dimarts o sigui demà vull fer unes tres horetes de bdc(bici de carretera),...algú s'anima?

cafetera man... ha dit...

Aquest diumenge amb el JuanBo varem donar un tom per Prades quiasi tres horetes, vaig arribar a les 9 del mati com vam quedar i el termometro del cotxe estava remontant la temperatura i marcaba 3º jo anava com a Tarragonna 12º amb maniga curta i malles curtes, sort que portava el paravent, vam començar a corre deseguida a veura si entravem amb calor, vam estar una estona per escalfarnos les mans ja quer no portavem guants, pero als 30' seguint el rastre d'una familia de senglars ens vam oblidar del fred, feia una mica d'aire i habia boira un dia perfecte pero convidaba a no parar, vam estar baixant i pujant fins casi redejar tot Prades, vam pasar per llocs molt bonics i al final fora de tot pronostic vam acabar suant, a les dotze del migdia quan vaig agafar el cotxe per tornar cap a casa el termometro marcaba 7º, me vaig cambiar la samarreta i el pantalons ja que portaba recanvi de pantalons curts i samarreta de maniga curta,
estem al primavera o no...

Joanbo ha dit...

Molt bona la sortida del diumenge.
Ara, vam tenir molt mala sort amb la temperatura, el dissabte i dilluns va fer un dia formidable.
Em sembla Jordi que el temps ens prepara per la Carros.

cafetera man... ha dit...

Ahir el David Canes i un servidor vam rependre les pujades de la Musara, el Jordi de Roquetes es va estrenar, vam pujar per Tosques, vam continuar per la Pista "El camí dels Massos" i vamb baixar per les Torres, els camins estan una mica bruts, uns quants arbres caiguts, pero está tota la vegetació esplendorosa, dona bó anar a corre per aquells paratges, vam tenir sort i la pluja ens va respectar i la temperatura perfecta, varem estar 1h45'de disfrute...

DavidC ha dit...

Hei, molt xulo el retrobament amb la Mussara ahir, però avui tinc les cames una mica afectades....

joanjo ha dit...

Jaume aviat tindràs company de ruta

Anònim ha dit...

Joanjo

Ja se vale tantas veses.
Cuantos companys ?

JaumeG ha dit...

Ahir, 8 troteros vam anar a fer "Les Mussares", pujada per Tosques fins a la pista, i baixada per Garrigots. Un primer grup va sortir xino-xano, el segon va ser un "a saco", tant de pujada com de baixada, a la qual algú del primer grup també s'hi va afegir.
O sigui, que avui em fan mal les cames però no sé perquè.
A final vam celebrar la pallissa i el meu mig segle.