dilluns, de maig 03, 2010

ENTRENO SETMANA 3 AL 9 DE MAIG



M'en compraré un i que faci l'entreno per mi, així mentre esteu corrent jo ja us esperaré al bar fent la birra...

DILLUNS:20'TE+festival d'escales+20'TD (Escales CAP Llevant). A les 19h CNTàrraco.
DIMARTS:Cintura+peses EESS
DIMECRES: Campanilles-La Mussara-Les Tosques (Vilaplana). A les 18.30 Vilaplana.
DIJOUS:Lumbars+peses EEII
DIVENDRES:Circuit de pujades: Pujada Budallera+1ª pujada Ramon+ pujada Toni al balcó+baixada Toni coves+pujada pi. A les 19h al CNTàrraco.
CAP DE SETMANA:5-6 hores de muntanya

8 comentaris:

JaumeG ha dit...

Diumenge tenim previst fer una sortida amb la burra de carretera, la idea és fer el tomb del Montsant, surten 75km., amb 1000m. de desnivell. Els interesats poseu-vos en contacte amb la secció bici-extrem del trote-extrem.

joanjo ha dit...

Jo m'apunto:

1.Joanjo

JaumeG ha dit...

Jo també...

joanjo ha dit...

Pos la cosa està així:

1.Joanjo
2.JaumeG

Hi haurà dinar a Fonda del Recó...

Toni ha dit...

I jo

Anònim ha dit...

1.Joanjo
2.JaumeG
3.Toni

Joanjo ha dit...

Ja hem fet tard amb lo del llibre! VIATJAR AMB ALFORJES

ismael ha dit...

Hola troter@s:
Aquest dissabte vaig estar un altre cop a la Maraton Monegros BTT, és una travessia per una zona desèrtica que us vaig recomanar l´any passat i us la torno a recomanar de totes totes.
Al començament ens va ploure una mica però després va fer un sol espatarrant amb la seva conseqüent calor i duresa de tot el recorregut.
Els avituallaments fantàstics, hi havia de tot, barretes, pastís de poma, taronges, formatge, síndria, tenies assistència mecànica on podies fer servir eïnes que et prestava la organització, inclòs un mecànic, mapa detallat de la zona on podies seguir en tot moment on estaves, el traçat marcat amb les distàncies exactes...
El més espectacular, a l´arribada hi havia una vedella enorme sencera rostint-se al foc i fideuá per tothom, a més d´actuacions en directe.
El meu comptaquilòmetres va mesurar 121km i 6h en total.
Si recordeu, l´any passat vaig fer un video que vaig posar a la web perque tots el poguéssiu veure, doncs bé ha estat guanyador del
3er certamen de curtmetratges de BTT amb un trofeu i un lot d´equipament esportiu ben complert, us convido a que el reviseu al youtube.
"IX MARATON MONEGROS BTT 2009"
Properament el video d´aquesta edició 2010.
Petonets.