dilluns, d’octubre 04, 2010

entreno de la setmana

Desprès de la marxa d'ahir entre l'Albiol i l'Albiol de 35km i 1550mD+, comencem la setmana amb calma...però no dura gaire perque el dimecres ja hi ha canya.
Dillums:TE+cc 45'+Fareoles+TD+EO.Cementiri+coves+font del llorito+tornar al cementiri.19 CN Tarraco,Frontal + Aigua
Dimarts:Flexions + peses extremitats superiors o Bici o Nedar
Dimecres: Series aerobic 6x1500+2'repos.Me gusta colel el FALO, temps de referencia 6:40 a 6:10.19h Miracle Pulsometre
Dijous: Flexions + peses extremitats inferiors o Bici o Nedar
Divendres:TE+ Escales (5-Técnica)+(5-curtes)+(5-Llargues).Escales Diputació.19h Miracle,Pulsometre.
Dissabte
Diumenge:Cursa de Tivissa

10 comentaris:

joanjo ha dit...

Ahir vaig acabar L'albiol-L'Albiol molt cansat i amb les cames i peus com a munyons però molt content i satisfet per haver tornat a fer una prova llarga.
Avui estic físicament pitjor que ahir (pq psicologicament ja no tinc remei)

JordiBe! i la ferida???

Ricard ha dit...

Joanjo jo tambe, va ser un recorregut molt xulo, a mes aixo de que puguis anar fent, xerrant i foten caxondeo es fa mes passable.

JordiBe! a mes de la ferida, l'alè encara en canta a vi? la Neus et devia posar les piles eeeh...borratxo mes que borratxo!

cafetera man.... ha dit...

La ferida esta bé, ademes amb l'anestesia local nomes men sento cuan abaixo el cap, llavors el que faig es aixeca el cap i veure a galet del porró.
Aaaa... per cert Ricard, ara ja pots venir a corre per desfogarte per que a casa res de res.... que va quedar molt cansada la José de la caminada, felicitala, m'enterat que la va fer tota (mala suerte hernmano.

cafetera man... ha dit...

Ara en serio va ser una ruta molt bonica quasi que no vam anar per pistas, tot corriols i senderons, nomes vam pasar per Mont-ral els demes avituallaments eren per les cruilles de camins, estava molt verd i "humit" el bosc (malpensats)
tots el camins molt nets su van currar molt els de l'organització, a destacar que el nivell de difucultat era el mes alt de totes les caminades dels amics de les muntanyes de Prades.

cafetera man.... ha dit...

Josep:
La clasificacio de L'albiol-Albiol
Angel, Jaumet, Juanjo, Ricard, i Jordi vam tardar 5h46'
L'Ana i Juambo ( )
Berna i Jaume ( )
ja t'ho diran ells que no se el temps.

Josep ha dit...

Si ja tinc les clasificacions per internet
Jordi i JaumeB 5h46`
Juanjo i Angel 5h47`
Ricard 11h28`... estará be?
Joambo i Anna 6h29`
Jaume i Berna 8h32`
Ricard me hauras de ensenyar el diploma...

Josep ha dit...

Per si a algú l`interesa com va el trofeu trote-extrem a falta de 5 proves tot está per decidí.

1- Manel 290,094 punts
2- Anna 248,785
3- Jordi Berga 235,612
4- Joambo 224,098
5- Jordi Bonavila 215,761
6- Toni 155,611
7- Jaume G 125,426
8- Josep mª. B 73,337
9- Jordi Bondia 73,198
10- Jaume B 68,497
11- Angel 68,300
11- Juanjo 68,300
11- Ricard 68,300
14- Armengol 61,588
15- Gemma 59,189
16- Berna 46,289

eu ha dit...

ñe ñe ñe....i jo no tink cap punt???!!!! snif k em posaré a plorar.......buaaah buaaaah

JaumeG ha dit...

Toni, hauras de fer més curses si vols guanyar el trufeiu, tens molta gent pel davant.
Osti l'Ana, si apreta una mica més pot ser la primera noia en guanyar el trofeiu (sense contar l'honorífic de l'Eu).

ricard ha dit...

Si si la va fer tota la Jose, esta contentissima, jo hem vaig anar a emborratxar pels avituallaments per anar veient-la, i es clar com vaig tornar a passar per l'arribada doncs es van confondre.