dilluns, d’abril 25, 2011

Sortida BTT Vilanova i la Geltrú-Tarragona i entreno

Avui el Ricard, l'Helena i el Joanjo hem fet una sortida en BTT. Agafant la ruta que hi ha penjada per jsuller (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1243451), sortim a les 7.00am amb el regional express fins a Vilanova on esmorzem i ens posem a pedalar allà a les 8.15. Tota la ruta molt bé fins arribar al pantà de Gaià on la ruta es perd i ens "encigalem" una mica. Finalment anem fins a el Catllar i d'allí tornem per carretera fins a Tarragona (no arribavem a l'hora per dinar, i això és sagrat!). De totes formes es pot improvisar i des del Pantà de Gaià hi han múltiples opcions per tornar, o des de Salomó anar fins a Vilabella i tornar pel Camí de Sant Jaume que et deix al cementir de Tarragona. Han sigut 68 km amb 1000mD+ en 5h48' hores de "xino-xano" que es poden fer en 5 hores a ritmet i en menys i tot anant a saco.
RUTA A WIKILOC
Més endavant les fotos

ENTRENO DE LA SETMANA:
Dimarts.:10’ Trote + 2M.E.U.(asfalt)+ estiraments
Dimecres.: 18’30h. a Vilaplana
Divendres.: 20’ trote + 3X Circuit TroteOn + estiraments.
Cap de setmana .:6h. Sortida muntanyera

Ricard ha dit...

Joanjo m'ho he passat molt be!!! avui ja tinc les cames millor, pero ahir a la tarda estava fet caldo, feia massa que no agafava la bici. Sinó haguessim tingut presa segur que trobem una alternativa des del catllar, llástima que el track aquest no tingui la ruta finalitzada, el GPS va de conya! ja pots improvisar no ves rutes sense coneixer-les!

joanjo ha dit...

Demà et passo les fotos, que avui he estat liat. Demà mireu les notícies de Tarragona, que sortirà l'Helena en la presentació de l'equip per la Titan Desert.