divendres, d’octubre 14, 2011

aquest cap de setmana més canya! i tambè seguiment on-line !!!



Aquest cap de setmana els nostres amics JordiBe, EnricA i DavidPa acabaran de cremar tot el que els hi queda per tancar aquesta temporada plena d'éxits pel Trote. Així que molts ànims i molta força per tots 3 en aquest nou repte. Pel que he vist a la pàgina web, sembla que es podrà fer el seguiment on-line:


A més, article a Desnivel: DIA DEL CAMÍ DE MUNTANYA , que es cel.lebra a Tivissa, lloc on es va pintar la primera senyal de GR a la península

5 comentaris:

Ricard ha dit...

Molta sort! i que tingueu bones sensacions!

david p ha dit...

Gràcies Ricard! Ja veus, ja faig com ells... corre.. corre i corre, m'he passat al l'altre "bandu"! jajajajajaja

JaumeG ha dit...

On s'ha de demanar tanda, per començar amb el xat?.
Força sort a tots quatre, que el Jordi Mestre, també hi corre.

joanto ha dit...

Molta sort a tots, a disfrutar
Salut i cames

Cafeteraman... ha dit...

Avui m’he aixecat de dormir i m’he fet un esmorzar de forquilla i ganivet, he anat a donar un tomet per el mercat medieval, he anat a casa a dinar, he fet una mitgdiada i he berenat.
Hola a tots, per fi començo a ser jo un altre vegada, bé mala sort que teniu.

Estic molt agraït pels “mensagitos” rebuts, les trucades, per la gent que ha intentat seguir la carrera on-line, per els que van estar seguint la carrera en directe d’un lloc a l’altre, que no eren pocs. Per cert el Leo us envia molts records i petonets. Ah, i un agraïment amb molt de “carinyo” per la Marta, la suporter number one de la UTSM, que ens va anar seguint per tots els avituallaments.

P.D. Per el DavidP, tenies raò l’ultim “carinyoooo” m’ho va dir a mi!!!!