diumenge, de novembre 06, 2011

Quatre pujades i 2000m+



Enllaç a Web

Crònica de JaumeG:

Aquest diumenge he anat amb el JaumeB., a fer un entrenament de pujades per les muntanyes de Prades, però a aquest xiquet no se l'hi pot dir això de fer pujades per que s'ho pren a la tremenda, i clar em acabat fent 2000m. de desnivel positiu. Em sortit de l'Espluga i la primera pujada a sigut pel camí de l'Artiga, fins dalt dels Plans, la segona la teniem de fer pel tallafocs però com que hi havia batuda del porc senglar ho hem deixat estar, ja que no era qüestió d'estar passejant pel mig d'uns quants "Rambos" amb el dit nervios, i l'hem canviat per la senda Colom, una mica més sencilla que la idea original, fins al mirador de la Pena, la tercera pujada pel Camí de Natura i l'última pel Matarrucs, o sigui que avui he pujat quatre vegades al mirador de la Pena, amb un vent que fotia. Per sort no ens ha plogut, tot i l'amenaça de forts ruixats. Un bon entrenament, una bona pallissa.

3 comentaris:

JaumeB ha dit...

Dia típic de tardor: pluja,humitat,fulles al terra,canvi de fulles als arbres,caçadors+porcs senglars,motoristes+el seu rastre tant al terra com en el so,fred,vent...ens ha faltat pujar pel tallafoc però ja el pujarem un altre dia...
Jaume demà et passo les fotos.

Josep ha dit...

pués jo vaig fer un entreno més tranquil
trote pel matí i a dinar a Prades amb la familia, vaig menjar porc senglà

cafeteraman.... ha dit...

Me feu enveija, pura i dura...