dimarts, de desembre 13, 2011

Ja ha començat la temporada d'esquí de muntanya!! (aixó sí, sense neu!)




Ja han començat les curses, la Crono de Vallter 2000 i la de Pas de la Casa. No hi ha gens de neu, però sí moltes ganes d'esquiar!


Aquest dissabte anirem a la CronoEspot, que per manca de neu es farà a Portainé. Si algú s'anima, ja ho sap.

IMPORTANT: El dia 20 de desembre s'obren les inscripcions de la Open Vall Fosca, a veure si us animeu i anem un bon grupet!!! JoanBos, Joantos, Joanjos, Jaumes, XaviLos, Angels i demés, Vinga va!!!



3 comentaris:

David ha dit...

Ricard, tu ja podràs esquiar al febrer? Sí oi?

Holidays on Ice ha dit...

jo ara em poso a apendre a esquiar i m'apunto...

joanjo ha dit...

I jo començo a estalviar per un equipament d'esquí de muntanya.

Nomès em veig fent cronoescalades, això de cara avall em fa por.