dimecres, d’agost 29, 2012

ultratrail du montblanc



Ja ha arribat el dia. A poques hores de començar la X edició de l'UTMB, està caient "la del pulpo"....link a la previsió del temps, que tampoc és gaire bona, però segur que s'equivoquen i millorarà. Nervis, emoció, un nus a l'estòmac...això ja és aquí, és el punt de no retorn. Nomès poden anar cap endavant !!!


Dorsals UTMB:  
  • Angel Santos-4175, 
  • David Palos-3952, 
  • Jordi Berga-4133

Pàgina oficial de la cursa: http://www.ultratrailmb.com/


MOLTS ÀNIMS I MOLTA FORÇA!!!




4 comentaris:

JaumeG ha dit...

Quina enveja que em fan...quins records...

David p ha dit...

Bon dia a tothom desde Chamonix!!
Ja estems tots aqui i molt be, amb ganes.
Avui dijuos està plovent, molt tapa i no té pinta de que canvii.
Haviem quedat per pujar a l'agulle di midi (amb el teleferic clar!!jaja), pero no podrem. Així que hem quedat per recullir els dorsals i tema de material i ja ho tindrem fet. Aprofitarem per anar de botiguetes... jo ja em vaig firar ahir.. les meves sportiva en vermell!! jajaja
Salutacions a tothom de tots nosaltres.
Gràcies pels vostres ànims!!!!

joanjo ha dit...

Aquí tambè està caient un bon aiguat, amb la diferència de que demà no hem de anar a còrrer 168km i fer 9600m+ ... ànims!!!

Enric ha dit...

Ànims cracks!!! encara que siguin 100, disfruteu dels 100 i doneu molts records al Ferret, a les Tseppes, a l'Elisabeta, a Trient i a to lo que se menea!!!!
Sip, sniff, sniff, quins records! Disfruteu-ho!