dilluns, de juliol 04, 2005

Duatló Valls d'Aneu. Abemus Campió !!!

I per molt de temps, em sembla...

Qui si no el nostre Papa, l'intractable Jaume G. , seguit de l'altra màquina de fer esport Toni F. i en tercera posició Josep M.

Jaume G. primer classificat en categoria veterans i en tercera posició Toni.

Bé com segur que els dits de les mans són de les úniques parts dels vostres cossos que no us fan mal, a veure si ens expliqueu una mica les vostres sensacions.

Ah, guanyadors de la porra Joanjo B. i David C. , aquesta tarda conviden a birretes, barra lliure al bar del Tarracoooo !!!

Nota de redacció: Ho sento l'he cagat, disculpes per l'error comès anteriorment, el tercer classificat va ser Josep Maria i no Joanjo.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona als campions i, sobretot, al Joanjo... El pobre, des de que va saber que no aniriem a Viella, que no ha sigut el mateix... ;-)

Anònim ha dit...

Aixó de la porra no ho tinc molt clar...Jaume G., Joanjo B. i David C. han encertat les dues primeres posicions peró la tercera no l'encertat ningú. ¿?

Anònim ha dit...

El tercer va ser el Josep M. B., ho sento pel Joanjo, pero el que es correcte, es correcte.

Anònim ha dit...

Torno a ser jo, La Superporra l'han guanyat, el JuanJo, i el David C., por lo que tindrem el doble de birres aquesta tarda.

Anònim ha dit...

Aixó em passa per arribar l'últim, no m'entero de res. Ara mateix ho canvio.

Anònim ha dit...

El David C. no sé si estarà en condicions de pagar... després del Shock de Sopar davant d'"Antena-3 Vívela!"...

Anònim ha dit...

Felicitats a tothom!! Sobretot als 'veteranus'que són un bon exemple per tots( a algúns de nosaltres encara ens queden més de deu anys per arribar a ser veteranus i fer el que fan ells, així que tranquilitat).
Per cert, vec que no hi ha hagut ni pinxasus, ni caigudes i ningú s'ha perdut, no ha passat res de res??? Ja ens explicareu.

Anònim ha dit...

L'edat i el bon estat fisic, no van inclosos en el paquet de fer anys, qui algo vol, algo l'hi costa, aixo vol dir que dintre de deu anys encara us fotare mes canya com no entreneu mes que jo.
Aixo em recorda que tots aquells que no em van posar a mi el primer, avui faran series de 3000m. en pujada a 3min. el kilometro.
Leo jo veig la sabatilla sencera.

Anònim ha dit...

HO SENTO PER TOTS, PERÒ L'ÚNIC GUANYADOR DE LA PORRA SÓC JO. LA PROVA ESTÀ EN LES APOSTES: LA MEVA APOSTA PERSONAL ( SABIA QUE NO EM FALLARIA) VA SER EN JOSEP Mª BENAVENT,(ALIAS "CABRA DE TIVISSA"). A VEURE SI ENCARA US QUEDAREU SENSE MITJANES I NOMÈS HI HAURÀ UN QUINTO PER BARBA!!!

Anònim ha dit...

PERDÓ, NO SÓC L'ÚNIC, LA PORRA LA COMPARTIM EL DIVID C. I UN SERVIDOR DE VOSTÉS.

FINS DIMECRES!!!

Anònim ha dit...

A tots els trote-extrem si us pla el dimecres no hi seré, estic trevallant fora , ho podriem celebrar el divendres? gràciés

Anònim ha dit...

Com seguim fent celebracions per la porra, acabare alcoholic, dilluns birra, dimarts birra pel meu compte, sembla que dimecres es la celebracio oficial (un altre birra), i si ara el toni ho vol celebrar divendres...mes birres.
Algu s'anima a pendre unes birres dijous per no perdre el ritme.