dimecres, de juliol 13, 2005

Ja esta aquí el I Duatló d’Andorra VALLNORD !!!

Data: 10 de setembre de 2005
Sortida: Ordino (1290 metres)
Cim: Catiperdís (2805 metres)
Hora Sortida: 9h
Recorregut: 36,6km aprox.
Desnivell acumulat positiu: 1600m aprox.
Descripció del circuit: Sortida Ordino poble (1290m), ascens amb btt fins l’aparcament del pont d’Arcalís (1950m), ascens a peu per Port de Rat fins al cim del Catiperdís (2805m), descens per pista d’esquí de la Coma fins al punt de transició (1950m). Descens amb btt fins al punt de sortida amb alguna variació del circuit respecte l’ascens amb btt.

Més informació a OCISPORT.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Argggghhhh !!! Primens en apuntar-me !!!! Tinc monooooo !!!!

Ja se que farem aquest dies que el "Jefe" està de vacances fent panxeta jalan bona carn, eh Toni? Ves muntant la bici al cotxe que anem cap a Andorra !!!

Anònim ha dit...

òstia òstia òstia, això pot ser molt jebi! serà pitjor que la de Vall d'Àneu!!!!! Leo si vols que la fagi COMPRA'M UNA BICI.....vaaaaaa.....i t'estimaré molt.....i et faré muac muac.....vaaaaaaa.......i no m'enfadaré més....... i sempre et faré cas.......vaaaaaaaa

Anònim ha dit...

Pilota...

Anònim ha dit...

Toni ja pots anar buscant hotel.

Anònim ha dit...

Jaume has rebut el meu missatge ?

Anònim ha dit...

Jo crec que es podrien estalviar el troç de BTT, o reduir-lo encara més que el dia de les valls d'aneu. Haurem de fer una expedició de reconeixement del terreny...i fer km en BTT!!!

PD: hi haurà MEGA-PORRA; NO?

Anònim ha dit...

A quin Jaume et refereijes Leo, jo no he rebut cap misatge.

Anònim ha dit...

A tu. Torno a enviar-lo.

Anònim ha dit...

Una mica d'ordre si us plau, els que no esteu de vacances ho teniu clar si penseu descansar ara que no esta el Jaume G. , SOBRE LA DUATLÓ es molt important anar a fer el circuit avans per tal de dominar el tema bici., el problema seran les dates, ens aurem de posar d'acord , jo per exemp. estic lliures tot el que queda de Juliol.

Anònim ha dit...

Vinga doncs, tots cap a Andorra d'inspecció de terreny!, sí, jo també ho prefereixo, així ja sabem el que hi ha! no?

Anònim ha dit...

Ohhh!!!teniu un competidor menys perque jo no puc venir a la duathlo.Tinc boda el dia 9 i es a la nit.Us prometo que no beuré alcohol...i que no aniré a dormir tard......Espero que la nòvia porti moltes amigues!!!!