dimecres, de juliol 13, 2005

Que fem aquest cap de setmana ?

Propostes aquí.

El usuario anónimo dijo..."Que us sembla si aquest dissabte, aprofitem la sortida en bici, per quedar tots els posibles i fer un acomiat al mister, els que no tinguin encara bici o els de l'aigua podrien vindre amb cotxe, que us sembla..?, escribiu algo cony!!.Podriem quedar a les 11h. al bar de Rojals per exemple. "

Llista sortida BTT Rojals. Dissabte 16.07.05

Berna
Eugènia
Jaume G.
Leo
Enric (comprat una bici)
Toni
Josep M&M

Com no em deixin anar en bici per la muntanya en cagaré....

LNM

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Home... jo proposo al cuarteto de la Carros de Foc Open que féssim un entreno llarguet i després... cap el bar...
Oído cocina...

Anònim ha dit...

Jo m'apunto a la bici. Així estrenaré els pedals automàtics nous.

Anònim ha dit...

Quin anonim mes enrotllat, aixi m'agrada que fem un acomiat, pero no sera per asegurar-vos de que m'envaig?.
Als que vinguin els convido a un carajill.

Anònim ha dit...

Es pot fer tant a peu com amb la BTT. La tornada pels que ho facin corrent serà més llarga!
Jo ja demano...LANGONISSA AMB FESSOLS...I PER VEURE VI, I A MÉS DIU QUE CONVIDEN A CARAJILLO!!!

Anònim ha dit...

Podriem fer una duatlo, bici, correr i bici, o correr bici i correr, o correr i bici o bici i correr, o anar i tornar en cotxe. Penseu algun recoregut, si us va el tema...
Aixo si, esmorçar que no falti!!

Anònim ha dit...

Jo estic a Andorra aquest cap de setmana, així que podré fer el carajill.. de coca-cola, llàstima.
Però tú Papa no marxis sense deixar-nos els deures fets, sino estem perduts, no sabrem surtir ni del Tàrraco.

Anònim ha dit...

m'he deixat un "no" al carajill

Anònim ha dit...

Be la cosa encara no està del tot definida peró la teca que es l'important la podriem fer a Rojals La Socarrimada.

Podriem sortir de Montblanc, xino xano cap a l'Ermita de la Trinitat, La Pena, la taula dels quatre termes, les tres creus (fer-nos unes afotos) i cap a Rojals a jalar...desprès amb l'estómac ple agafar la carretera i sense pedalar arribar a Montblanc.

Anònim ha dit...

Em faria molta il·lusió no ser els de sempre, ningú més s'apunta ???

Que el Jaume G. convida a carajillos !!!

Anònim ha dit...

La Berna i jo ens hi apuntem, pero ens ho pendrem xino-xano, que la tinc fotudeta del genoll(la Berna), amb la bici clar, el JoanBo i l'Ana s'ho estan pensant, qui vingui que s'apunti i fem una llista.
Animeu-vos, teniu els carajills pagats.

Anònim ha dit...

L'Homo Apedalicus s'apunta, com a mínim, al refrigeri.
Si algú més va a córrer, també.
Au...

Anònim ha dit...

Ehi!! Que soc viu! Jo també m’apunto a la bici, correr, ... i sobre tot a la Socorrimada. Es obert per a minusvàlids?

Anònim ha dit...

Eps Pep ara t'anava a trucar a veure si t'apuntaves. Minusvàlid diu...si l'altre dia gairebé em fas treure el fetge per la boca.

Si portes la enganxina a la bici et deixarem vindre i et donarem 5 minutets d'avantatge, peró no més.

Anònim ha dit...

Josep m&m, je je com els caramels...ves preparant la bici perque aquest estiu penso sortir cada dia..bici, correr, bici&correr, correr&bici, m'anirè a viure amb els porcs senglars de la Pena amb la bici i les wambas.

Anònim ha dit...

Houston tenim un problema...l'Eugènia ha trucat a la Socarrimada i està TANCADA !!! li ha sortit el contestador tomàtic dient que fins el 13 Ago estem de vacances...quin mal rotllo...

Anònim ha dit...

hey, que jo també m'apunto aquesta no em la perdo, a veure si s'apunta mes trotes-extrems, el divendres quedem vale...

Anònim ha dit...

Nois! bon dia! no us vull donar enveja però es que estic al Pol Nord passant una mica de fred. Dir-vos que el dissabte baixaré a la bicicletada i al carajillet (mestre: podria ser el pà amb tomaka?), agafaré el primer vol per arribar la primera!
Nois! el bar està tancat per vacances (lo que posa el Leo no compte). ¿què us semla si agafem cadascú el TAPER WARE i mengem mentre mirem per el Mirador de la Pena????

Anònim ha dit...

El taper ware, que és?, un altre bar?.
Haurem de canviar de plans, he sentit per la "arradiu", que tanquen el pas tambe a les bicis, a les muntanyes de Prades (estem masa calents). Ho parlem aquesta tarda.

Anònim ha dit...

No Jaume, no, es nota que no ets una senyora, el taper ware és un estri que es fa servir a la cuina per a guardar menjar, mira, normalment és quadrat, avegades rodó, també és de plàstic, avegades pot ser de llauna, té diversos tamanys, mira, pot ser de 15 cm de diàmetre, o de 30, mira fins i tot pot ser de 70, també tenen qualsevol color, de vegades tenen només un i de vegades tenen varios, abans saps? eren transparents, ara no, ara tenen colors..... ah! m'en deixo una, tenen tapa.

Trote-Extrem ha dit...

jo pensava que tenia aveure amb l'informàtica com el SOFT-WARE o el HARD-WARE...

Anònim ha dit...

Els excursionistes, en diem fiambrera o carmenyola, aixo de taper-ware, es molt anglofon.
Pero quina part de l'ordinador es aixo del taperware.
Ja ting "pen", i es mes gros que el vostre.