dijous, de setembre 08, 2005

02.10.05. VI CAMINADA PEL MASSÍS DE LES MUNTANYES DE PRADES

Data: 2 d'Octubre de 2005.
Recorregut: Vilaverd-Vilaverd.
Distància: 45 km aproximadament en menys de 12 hores.

Jaume G. Dijo..."Dia dos d'octubre caminada per les muntanyes de Prades, la de cada any que surt d'un lloc diferent, aquest any es Vilaverd-Vilaverd, 45km., bons avituallaments, la podem fer trotant, per fer fons, sin prisas pero sin pausas (als avituallaments si), mes informacio, al www.usuaris.tinet.org/aamp. Els darrers anys l'hem feta i ha estat molt be. Qui, s'anima??."

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostia Leo ets rapid eh.
A veure si t'animes, i vens.

Anònim ha dit...

La veritat és que em moro de ganes de reventar-me el cos per les muntanyes...

Anònim ha dit...

Dons que faras?

Anònim ha dit...

mea punto, ups...m'apunto.

Anònim ha dit...

Otia, ara no se si tinc una boa el dissabte 1 Oct, merda.

Anònim ha dit...

Vindras a la piscina algun dia?
Tenim una agenda tope apretada, amb molta btt per fer.

Anònim ha dit...

Tinc feina fins dilluns.

Estic fent una web per un hotel i espero acabarla diumenge a les 00:00 h.

Anònim ha dit...

Això sembla una conversa entre enamorats!!! que fas? ... doncs mira, per aquí...buenu, penja ja....no,no, penja tu...
JO TAMBÉ M'APUNTU ALA VILAVERD!!!

Anònim ha dit...

Papa, perque no et queixis de:

1er. Que mai faig cap comentari (avui es el 3er)

2on.Que no corro mai cap cursa.

doncs vet aquí l´incompliment de les teves queixes, que soc capaç de anar trotandillo a aquesta cursa. Però trotandillo eh??
Al final farem unes birres??

Anònim ha dit...

Jo tambè t'estimo joanjo , muac, muac...

Anònim ha dit...

Joanjo que tens gelos?.
No pateixis que aquest cap de setmana estare per tu. Ah! ostia, no puc que tambe vindra la dona.
Un altre cap de setmana serà.

Anònim ha dit...

Informació sobre la duatló de Nuria:
Queda més d'un mes per la cursa i les inscripcions ja estan tancades, Increible!! Ja us heu espavilat tots???

Anònim ha dit...

yiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii una cursa que no s'ha de pedalar!!!
Voyyyyy de cabesssssa!!!!!

Anònim ha dit...

quina és la que no s'ha de pedalar? no fotis que és la peonada!

Anònim ha dit...

collons, que empanat que estic! és la de "Greentown-Greentown" del 2 d'octubre!

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja....cada dia t’assembles més al teu germà....

Anònim ha dit...

Per cert... hi han dues coses de l'encapçalat d'aquesta notícia que no quadren...
1) "caminda"... ja!
2) en menys de 12 hores? que follamos dos vueltas o qué????