dilluns, de setembre 05, 2005

Fem ciutat.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, suposo que de les festes l'acte més important serà la peonada, no???

Anònim ha dit...

També hi ha el triatló popular el 25 de setembre, però no sé si forma part de les activitats de Sta Tecla

Anònim ha dit...

sempre es pot fer una carros de foc però bevent el màxim de birres per totes les barres que hi haurà a la plaça de la font durant les festes; podria ser la "CARROS DE BIRRES"

Anònim ha dit...

Dons jo estic disposat a sacrificar-me, i continuar entrenant, si s'hem marxen les agulletes d'una vegada, els dies 23 i 24, podem fer algo de dos dies, una travesa amb btt per exemple, ja que el dia 25 estic ocupat els meus pares fan les noces d'or, els enviem a Paris una setmaneta (a veure si em fan un germanet).

Anònim ha dit...

Jaume, aquest apartat s'anomena "fem ciutat" i tu només penses en fotre el camp.
Jo m'apunto a la Carros de Birres, però la versió Open que es pot fer durant tres o quatre dies, je je, sóc un borratxot!

Anònim ha dit...

Jo estic amb el Jaume: el folklore es tortura...huyamos!!!!

Anònim ha dit...

Jo "ya me he quitao" del tema dorgues i alcohol.Tambè m'apunto a fotre el camp... i si és lluny millor!

Anònim ha dit...

Després de la desconexió estiuenca, ja no recordava com sou...només notícies d'esport i paelles.

Jo de les "dorgues" tambè fa molt que "me quitao".

A veure si per aquest dilluns em deixo caure per el gym, ara mateix tinc els ulls com pantalles d'ordinador!!!

Anònim ha dit...

Dia dos d'octubre caminada per les muntanyes de Prades, la de cada any que surt d'un lloc diferent, aquest any es Vilaverd-Vilaverd, 45km., bons avituallaments, la podem fer trotant, per fer fons, sin prisas pero sin pausas (als avituallaments si), mes informacio, al www.usuaris.tinet.org/aamp.
Els darrers anys l'hem feta i ha estat molt be.
Qui, s'anima??.

Anònim ha dit...

Jo m'apunto al Triatló i al Carros de Birres, pero no el mateix dia es clar...