divendres, de setembre 30, 2005

XM Duathlon Series 30’ per TV.

Canal 33, patrocinador de les XM Duathlon Series, emetrà un reportatge de 30’ diumenge que ve, 9 d'octubre, a les 14.00. No us ho podeu perdre!

Els participants de les dues primeres proves de les XM Duathlon Sèries estan de sort. Canal 33, patrocinador del circuit, emetrà un reportatge de la I Duatló d’Esterri de 15’ i un de la I Duatló d’Andorra VALLNORD de 15’ més.

El programa s'emetrà diumenge que ve 9 d'octubre a les 14.00.

Tot això una setmana abans de la Duatló d’Alta Muntanya de Catalunya que arriba a la seva vuitena edició, prova que tindrà també presència televisiva amb un reportatge de 25’! Us mantindrem informats.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

http://www.cextalleida.org/2005/transmontsec.htm
Mireula a veure que us sembla.

Anònim ha dit...

Aquí click directe TRANSMONTSEC.

Anònim ha dit...

Fa por....100 km i 2900 m de desnivell....extrem, extrem.

Anònim ha dit...

Super- reportatge, com sempre només interessen els primers...patétic,

Jo vaig sortir 2,34 segons, dient "m'he menjat una pedra" i canviant una roda...d'aquí a bollywood.

Anònim ha dit...

jo vaig fer una aparició "estelar" de 0.5 segons (o menys) a la sortida de la duatló de vallnord, amb una cara d'empanat...